جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام محسن مطهری فر- مدیر مدرسه علمیه التفاتیه قزوین

مدیر مدرسه علمیه التفاتیه قزوین تصریح کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حوزه‌های علمیه به عنوان مهمترین و شاخص‎ترین مرکز ترویج و تبیین معنویت و دین‎داری محسوب می‌شوند و در بسیاری از مقاطع، جریان ساز هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محسن مطهری فر، امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه التفاتیه قزوین به نقش مهم حوزه های علمیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: حوزه‌های علمیه در اشاعه دین اسلام و بالا بردن روحیه دینی مردم نقش بسزایی ‌دارند.

مدیر مدرسه علمیه التفاتیه قزوین خاطرنشان کرد:  امروز طلاب و روحانیون باید در راستای فرهنگ ‌سازی تلاش کنند و زمینه لازم را برای حضور مردم به خصوص نسل نوجوان و جوان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی را فراهم آورند.

وی افزود:  رسالت حوزه‌های علمیه بنا بر فرموده مقام معظم رهبری همانا مبارزه با خرافات و عقاید خرافی و عفت‌زدایی است و تلاش ما این است که با تمام توان در رابطه با نهادینه کردن فرمایشات مقام معظم رهبری و ارتقاء بیشتر برنامه‌های حوزه گام‌های موثر برداریم.

حجت الاسلام مطهری فر تصریح کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حوزه‌های علمیه به عنوان مهمترین و شاخصترین مرکز ترویج و تبیین معنویت و دینداری محسوب می‌شوند و در بسیاری از مقاطع، جریان ساز هستند.

استاد حوزه علمیه قزوین ادامه داد: حوزه های علمیه امروز به عنوان پایگاه های هدایت و رهبری مردم در سطح جامعه محسوب شده و طلاب باید نسل نوجوان و جوان را در مسیر دین قرار دهند.

وی در پایان گفت: طلاب باید با اخلاص و تقوا در راستای ترویج فرهنگ و احیای ارزش‌های دینی و انسانی گام برداشته و روحیه علم و دانش را درخود تقویت کنند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha