جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
آیت الله العظمی موسوی اردبیلی در دیدار خانواده های شهدای ترور

حوزه/ حضرت آیت الله موسوی اردبیلی به اهمیت فرهنگ سازی در مبارزه با تروریسم تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله موسوی اردبیلی امروز در دیدار جمعی از خانواده های شهدای ترور  با نثار سلام و درود به روح شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای ترور، از فعالیت های صورت گرفته توسط این انجمن ابراز خرسندی نموده و اظهارداشتند: کار بسیار خوبی را انجام می دهید و هرگز از ادامه فعالیت ها دست نکشید و پشیمان نشوید.

معظم له در ادامه با تأکید به اهمیت فرهنگ سازی در مبارزه با تروریسم و گرامیداشت شهدای ترور گفتند: دعای مردم و همچنین کمک های مردم نیز پشتوانه کار ارزشمند شماست، حتی محیط های دانشگاهی نیز در راه فرهنگ سازی بر ضد تروریسم همراه شما هستند.

این مرجع تقلید در پایان دیدار با اهداء فاتحه ای روح پرفتوح شهداء را گرامی داشتند و برای موفقیت روزافزون همه فعالان در راه شهداء و رفع مشکلات خانواده های شهیدان گرانقدر دعای خیر نمودند.

درابتدای این دیدار، خانم سجانی یکی از اعضای مجموعه خانواده های ترور با ارائه گزارشی از اهداف و گسترده فعالیت های این انجمن گفت: هدف ما معرفی گروه های تروریستی و آسیب های آنان در سطح بین المللی به ویژه در سازمان ملل است.

وی با بیان اینکه متاسفانه پس از انقلاب اسلامی 17 هزار شهید ترور داریم افزود: ما چندین همایش بین المللی برگزار کرده ایم و حتی این اجازه را از سازمان ملل دریافت نموده ایم که سالانه سه با در آنجا بیانیه های خود را قرائت کنیم و گروه های تروریستی را معرفی بنماییم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha