شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
دیدار رئیس صداو سیما با ایت الله اردبیلی

حوزه/ تولید برنامه های خوب و بی طرف و در عین حال جذاب از صداو سیما در چارچوب اسلام و قانون، مردم را از رسانه های مسموم بیگانه دور کند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آيت الله موسوی اردبيلی در دیدار عبدالعلی علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما با ابراز خرسندی از فضای جدیدی که در صدا و سیما ایجاد شده است  گفتند: صدا و سیما باید حالت بی طرفی خود را حفظ کند و به خصوص در مسائل سیاسی و بیان اخبار همه جوانب و جناح ها را مد نظر قرار دهد وگرنه تأثیرگزاری اش در میان مردم بسیار کم می شود و به ویژه آنکه پس از توافق برجام ، کشور نیاز مُبرمی به آرامش و ثبات دارد تا تلاش ها به ثمر بنشیند.

ایشان اظهار داشتند: صدا و سیما وجهه انقلاب و کشور است و مردم از رادیو و تلویزیون الگو می گیرند. ما اگر بخواهیم اصلاحات داشته باشیم باید از صدا و سیما شروع کنیم.

حضرت آیت الله موسوی اردبیلی خطاب به رییس رسانه ملی گفتند: با توجه به حضور شما که باعث رفع مشکلات سابق شده است شما بایستی برای رفع دو مشکل تلاش مضاعفی داشته باشید؛ نخست رفع مشکلات و تندروی های سابق و دیگری تولید برنامه های خوب و بی طرف و در عین حال جذاب که در چارچوب اسلام و قانون، مردم را از رسانه های مسموم بیگانه دور کند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha