جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اقتصاد مقاومتی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: حل مشکلات اقتصادی و رفع بیکاری در گرو عمل به اقتصاد مقاومتی است .

حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی اشکوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: امروز نه فقط استقلال اقتصادی کشور بلکه حل مشکلات به خصوص در زمینه بیکاری مستلزم عمل به مولفه های مهم اقتصاد مقاومتی از جمله تقویت پایه های تولید ملی است.

وی افزود: حقیقتاً ملت و دولت چنانچه بخواهند استقلالشان را حفظ کنند باید وابستگی خود را به خارج از مرزها کاهش داده و از نظر اقتصادی برای خود یک مصونیت پدید آورند که این امر بدون توجه به اقتصاد مقاومتی عملاً امکان پذیر نیست.

این استاد حوزه همچنین با تاکید بر این نکته که دشمنان بارها نشان داده اند که غیر قابل اعتماد هستند، تصریح کرد:  بیگانگان مکرراً در حال نیرنگ و خدعه هستند تا به نوعی نسبت به  محصولات اصلی وابستگی را برای کشور ایجاد کنند تا هر وقت خواستند گلوی مارا بفشارند و حال آن که ما با تکیه بر توان درون و شکل گیری اقتصاد درون زا می توانیم در برابر فشار دشمن مقاوم شویم.

وی گفت: البته مردم هم باید در سبک زندگی خود از مصرف کالاهایی که روز به روز وابستگی ما را افزایش می‌دهد به شدت بپرهیزند و رسانه‌ها، صدا وسیما و نخبگان در این باره به هدایت و جهت دهی به مردم اهتمام ویژه ای بورزند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha