شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌‌الاسلام والمسلمین یعقوبی- امام جمعه بجنورد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی شکوفا شدن اقتصاد جامعه را در گرو تقویت و توسعه تولید ملی دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بجنورد، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در دیدار جمعی از خیرین و مهندسین معدن استان خراسان شمالی اظهار داشت: کسانی که در تولید، به ويژه تولید صنایع مادر سرمایه گذاری می کنند، باید ابتکار و خلاقیت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان این که موانع و سدهایی که در مسیر راه تولید با آن مواجه هستیم، باید مورد بررسی قرار گیرد، گفت: سرمایه گذاران نباید از این موانع دلسرد شوند و باید با توکل بر خداوند متعال نسبت به تولید و سرمایه گذاری اقدام کنند.
وی تصریح کرد: گاهی مسئولان یا توجیه نیستند و یا حال کار کردن را ندارند و در خصوص تولیدات به سمت تولیدات خارجی می روند که این یک نوع تفکر سطحی است که باعث تزلزل اقتصاد کشور می شود.
حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی گفت: اتکای به تولیدات خارجی و وامدار شدن به کشورهای بیگانه، اقتدار کشور را کاهش می دهد و لازم است مسئولان در راستای حمایت از تولید کنندگان و سرمایه گذاران داخلی تدابیر خاصی بیندیشند.
وی از زحمات مهندسین معدن و خیرینی که در زمینه معدن آهن شهر سنخواست فعالیت می کنند، تشکر کرد و از آنها خواست در امر تولید به خدا توکل کنند و به موانع راه توجهی نداشته باشند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha