شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محسن رضایی-بازدید از نمایشگاه مهر درخشان حرم رضوی

حوزه/ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تقدیر از آستان قدس رضوی در حمایت از تولید داخلی، گفت: یکی از راهکارهای رسیدن به اقتصاد بومی مبتنی بر کالای داخلی، توسعه کسب و کارهای خانگی و متوسط است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، دکتر محسن رضایی، امروز در بازدید از نمایشگاه «مهر در خشان» حرم مطهر رضوی، با قدردانی از اقدام آستان قدس رضوی در برپایی نمایشگاه‌های حمایت از کالای داخلی و تولید ایرانی، تصریح کرد: اقتصاد ملی تا زمانی که بومی و با فرهنگ و روحیات مردم، امکانات جغرافیایی و مادی هماهنگ نشود، دچار تحول نخواهد شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: یکی از راهکارهای رسیدن به اقتصاد بومی مبتنی بر کالای داخلی، توسعه کسب و کارهای خانگی و متوسط است.

وی تصریح کرد: کالای ایرانی دارای جذاب بسیاری برای گردشگران خارجی است و باید با ارائه مناسب و با کیفیت، بازار کالاهای سوغات را رونق بخشید.

رضایی با بیان اینکه بسیاری از کالاهای ساخت ایران دارای کیفیت بالایی هستند، ولی مردم بدلیل نبود اطلاع رسانی و تبلیغ مناسب اطلاعی ندارند، تصریح کرد: نمایشگاه «مهر در خشان 2» به درستی نقطعه ضعف اقتصاد ایران را شناخته و به دنبال شناساندن توانایی‌های داخلی است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سفر سالانه میلیون‌ها زائر به مشهدمقدس و بازار وسیع سوغات، بیان کرد: اکثر زائران به دنبال خرید سوغاتی با رنگ و بوی امام رضا(ع) هستند و باید با برنامه ریزی مناسب، کالای ایرانی را جایگزین کالاهای نامرغوب خارجی کرد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha