یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اقتصاد مقاومتی

حوزه/ کنگره "اقتصاد مقاومتی، تحقق بخش اقتصاد اسلامی" با حضور تنی چند از اساتید شاخص حوزه، اقتصاددانان مطرح و نیز یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در این کنگره که پیش از ظهر امروز و به همت موسسه "آرام میهن اسلامی" در سالن‌ همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین سید عباس موسویان، عضو شورای فقهی بانک مرکزی، احمد امیرآبادی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و برخی از کارشناسان بانکی و اقتصادی کشور به ایراد سخن پرداختند.

سید علی موسوی دریاباری، رییس موسسه "آرام میهن اسلامی" با بیان اینکه هدف از برگزاری این کنگره لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری و گفتمان سازی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی است، ابراز داشت: بی شک یکی از مولفه های جدی تحقق اقتدار و عزت ملی ناظر به تقویت اقتصاد ملی بر پایه اقتصاد مقاومتی است که برگزاری این گونه همایش ها و کنگره ها می تواند زمینه ها و بسترهای لازم برای این امر مهم را فراهم نماید.

وی افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی و نیز اهمیت دادن به اقتصاد دانش بنیان یکی از الزامات در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی است که در این باره همه نهادها و مراکز نظام و کشور باید دست در دست هم داده و به تقویت اقتصاد ملی کمک کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha