جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام محسن مشرفی، مدیر نمايندگی حوزه علميه خراسان جنوبی

حوزه/ مدیر حوزه‌ علمیه خراسان جنوبی از افتتاح مدرسه علمیه رضوی بیرجند با حضور مدیر حوزه علمیه خراسان، در ۱۳ بهمن ماه خبر داد.

حجت الاسلام محسن مشرفی در گفت و گو با خبرنگا«حوزه» در بیرجند، با اشاره به برنامه های سفر مدیر حوزه علمیه خراسان به بیرجند، اظهار کرد: طی سفر مدیر حوزه علمیه خراسان به استان، ویژه برنامه های متعددی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه مدیر حوزه علمیه خراسان به شهرستان های قاین، آرین شهر و فردوس سفر می کند، افزود: از اهم برنامه های افتتاح ساختمان مدرسه علمیه رضوی از اهم برنامه هاست.

مدیر حوزه‌ه علمیه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مدرسه علمیه رضوی بیرجند 13 بهمن ماه افتتاح می شود، اضافه کرد: از دیگر برنامه های سفر مدیر حوزه خراسان، دیدار با نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی می باشد.

حجت الاسلام مشرفی دیدار با طلاب و روحانیون شهرستان های بیرجند، آرین شهر و فردوس را از دیگر برنامه های مدیر حوزه علمیه خراسان ذکر کرد و افزود: دیدار با مدیران مدارس، دیدار عمومی طلاب، بازدید از مدارس و عمامه گذاری 12 نفر از طلاب را از دیگر برنامه های سفر مدیر حوزه علمیه خراسان به استان اعلام کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha