جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مشق عهد

حوزه/ مدیر آفرینش‌های فرهنگی هنری مسجد مقدس جمکران از برگزاری نمایشگاه "مشق عهد "با حضور هنرمندان خطاط استان در ایام نوروز در این مکان مقدس خبر داد.

قاسم صبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از برگزاری نمایشگاه مشق عهد در ایام نوروز خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه از ۳۰ اسفندماه تا ۱۳ فروردین ماه با حضور هنرمندان انجمن خوشنویسان استان برگزار می‌شود.

 مدیر آفرینش‌های فرهنگی هنری مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه روزانه سه نفر از هنرمندان خوشنویس در این نمایشگاه آثار هنری خود را عرضه می‌کنند افزود: علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه و دریافت آثار هنری هنرمندان از ساعت ۱۷ تا ۲۳ مراجعه کنند.

 وی ادامه داد: نمایشگاه مشق عهد در صحن رسول اعظم (صلی الله علیه و آله) جنب کتابخانه عمومی برگزار می‌شود.

 صبری با بیان اینکه آثار هنری خوشنویسان در حوزه مهدویت، امامت و معارف اهل‌بیت علیهم‌السلام است خاطرنشان کرد: هنرمندان حاضر در این نمایشگاه محتوای مد نظر مخاطبان خود را در حوزه‌های ذکر شده خطاطی و اهدا می‌کنند.

 مدیر آفرینش‌های هنری مسجد مقدس جمکران با اشاره به استقبال پرشور زائران و مسافران از این نمایشگاه گفت: نمایشگاه مشق عهد به همت مرکز آفرینش‌های هنری مسجد مقدس جمکران برگزارشده است.

 وی به برگزاری نمایشگاه تصویری مقاومت در شبستان کاظمین مسجد مقدس جمکران اشاره کرد و یادآور شد: در این نمایشگاه موضوع مقاومت با معرفی شخصیت های دوران معاصر از جمله سید حسن نصرالله، شیخ نمر، شیخ زکزاکی و… برای بازدیدکنندگان تبیین می شود.

 صبری افزود: در کنار این محتوا، مباحثی همچون معرفی وهابیت و سلفی گری نیز در معرض دید مخاطبان قرار می گیرد

انتهای پیام    313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha