جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آغاز ثبت نام ششمین دوره آموزش مبانی مهدویت در یزد

حوزه / مسئول بخش دانش آموزی فرهنگسرای امام مهدی(عج) استان یزد از برگزاری دوره آموزش مبانی مهدویت ویژه دانش آموزان با همکاری روحانیون خبر داد.

ناهید یاوری، مسئول واحد دانش آموزی فرهنگسرای امام مهدی(عج) استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، با اشاره به ثبت نام شمشین دوره دانش آموزی طرح آموزش مبانی مقدماتی مهدویت در استان یزد، گفت: ثبت نام این طرح از 15 فروردین ماه آغاز شده و تا 30 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این طرح ویژه دانش آموز دختر دوره متوسط تا پیش دانشگاهی می باشد، افزود: شمشمین دوره آموزش مبانی مقدماتی مهدویت شامل دو دوره مقدماتی و تکمیلی می باشد که در دوره مقدماتی افرادی می توانند شرکت کنند که در سال 96 ثبت نام کرده اند و در دوره تکمیلی نیز افرادی که در سال گذشته دوره مقدماتی خود را گذرانده باشند می توانند شرکت نمایند.

یاوری، با اشاره به اینکه این دوره با موضوعاتی همچون اخلاق، نقد فیلم آخرالزمانی و مباحث آشنایی با مهدویت برگزار می شود، خاطر نشان کرد: این دوره در هشت جلسه برگزار می شود و حاضرین در جلسات در کلاس های عملی و تئوری نیز شرکت خواهند کرد.

مسئول واحد دانش آموزی فرهنگسرای امام مهدی(عج) استان یزد با بیان اینکه با شرایط کنونی جامعه بایستی مباحث مهدویت را به نسل امروزه آموزش داد، گفت: در دوره های گذشته این طرح، جوانان بسیاری با ظواهر مختلف شرکت کردند که در پایان، تاثیرات آن را روی افراد مشاهده کردیم و باعث تا آنها در طول سال نیز با موسسه همکاری داشته باشند.

وی در پایان زمان افتتاحیه این طرح روز 31 خرداد سال جاری عنوان کرد و اظهار داشت: روز 10 تیرماه آغاز دوره جدید و 10 مردادماه پایان آن خواهد بود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha