جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام حبیب باقری

حوزه/ حجت الاسلام باقری گفت: مجذوبین غرب و کسانی که خیال می کنند کلید حل مشکلات کشور در دست آمریکا و ارتباط با مستکبرین جهانی است، نمی توانند مشکلات امروز کشور که به فرمایش مقام معظم رهبری، مشکل اقتصادی و معیشت مردم است را حل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام حبیب باقری، در جمع طلاب بسیجی حوزه علمیه کرمانشاه، با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: هدف اصلی قیام سالار شهیدان و به دنبال ایشان رهروان واقعی راه مولی اباعبدالله(ع) که شهدا و ایثارگران عزیز می باشند، حفاظت از کیان اسلام و قرآن و ارزش های انقلاب اسلامی است که با هدف حکومت قرآن و معارف ناب محمدی و اهل بیت (علیهم السلام) تشکیل شد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود، با اشاره به انتخابات پیش رو نیز گفت: شخصی باید در جایگاه ریاست جمهوری قرار گیرد که  بزرگترین صفت او حریت و مبارزه با ظالمین، ستمگران و به ویژه شیطان بزرگ آمریکا باشد.

وی ادامه داد: شخص یا اشخاصی که مرعوب غرب باشند، نمی تواند در پیشبرد اهداف انقلاب حرکت مثبتی داشته باشد، بلکه حتی برعکس آن، باید گفت حرکت رو به جلو و با شتاب رهروان واقعی را متوقف خواهد نمود.

حجت الاسلام باقری افزود: مجذوبین غرب و کسانی که خیال می کنند کلید حل مشکلات کشور در دست آمریکا و ارتباط با مستکبرین جهانی است، نمی توانند مشکلات امروز کشور که به فرمایش مقام معظم رهبری، مشکل اقتصادی و معیشت مردم است را حل کنند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کرمانشاه با بیان این که باید با الگو قرار دادن امام حسین(ع)، نگاه و توکلمان به خداوند متعال و اعتماد به دارایی ها و منابع عظیم انسانی خودمان باشد، گفت: افرادی که دارای روحیه جهاد، شهادت، ایثار و گذشت از منافع شخصی خود و به فکر خدمت به دین و اسلام و مردم شریف ایران باشند را به عنوان انتخاب اصلح خود قرار دهیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha