جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بدرقه آیت الله مجتهدشبستری

حوزه/ آیت الله مجتهد شبستری، پس از ۲۲ سال خدمت در خطه آذربایجان، با حضور باشکوه مردم تبریز به سمت تهران بدرقه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، مراسم بدرقه آیت الله محسن مجتهد شبستری امام جمعه سابق تبریز، ظهر روز سه شنبه در محل فرودگاه بین المللی شهید مدنی این شهر برگزار شد.

این مراسم در محل سالن حجاج فرودگاه تبریز با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از طلاب و روحانیون برگزار شد و از خدمات ۲۲ ساله آیت الله مجتهدشبستری قدردانی و ایشان به سمت تهران بدرقه شد.

آیت ‌الله مجتهد شبستری در این مراسم با تشکر از حضور اقشار مختلف مردم در مراسم بدرقه اظهار داشت: بنده طلبه‌ ای حقیر هستم‌ و به‌ خاطر لطف و محبتی که مردم آذربایجان نسبت به بنده دارند تشکر می کنم.

وی افزود: انقلابی بودن و انقلابی ماندن از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است و مسئولین باید بیشتر از گذشته به این امر اهتمام بورزند، در همه صحنه‌ها انقلابی بودن لازم است خصوصا در آذربایجان، چرا که این خطه حساس است، دشمنان برای این خطه دندان تیز کرده ‌اند و به یاد داریم که در توطئه تجزیه آذربایجان مردم به صحنه آمده و این توطئه را خنثی کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ هزار خون برای حفظ اسلام و انقلاب ریخته شده است، تاکید کرد: اسلام برای ما عزیز است، باید حواسمان جمع باشد تا پاسدار خون شهدا باشیم.

وی با اشاره به اینکه برای نماینده جدید ولی فقیه در استان نیز آرزوی موفقیت و سربلندی دارم، ابراز امیدواری کرد: مردم در صحنه نماز جمعه نیز حضور پررنگ داشته و به همه سفارش کنید که در این حرکت عبادی و سیاسی شرکت نمایند.

آیت‌الله مجتهدشبستری در ادامه با بیان اینکه اوضاع کشور جز با توجه به اقتصاد مقاومتی حل نخواهد شد، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به دولت مردان گفته ‌اند نگاهتان به داخل باشد و کالاهای غیر ضروری را وارد نکنید، عزیزان دولت باید توجه داشته باشند که نگاه به خارج خیری ندارد، این مصداق بارز مرا به خیر تو امید نیست شر مرسان است.

وی ادامه داد: دولت دوازدهم باید در عرصه اشتغال و گشایش اقتصادی اقدام کند تا مردم از این معضل نجات یابند.

امام جمعه سابق تبریز ابراز داشت: همواره در این مدت شرمنده دوستان بودم و امیدوارم حلالم کنید، وداع سخت است، اما معنایش این نیست که شما را فراموش کنم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha