جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 418183
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
افق حوزه

حوزه/ پانصدو سیزدهمین شماره هفته نامه "افق حوزه" با اخبار متنوع حوزوی، دینی و فرهنگی منتشر شد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» در جدیدترین شماره هفته نامه "افق حوزه" مطالبی چون: «سخنان مقام معظم رهبری در جمع مسئولان و کارگزاران نظام»، « آیت الله العظمی سبحانی: سند2030 کاملا ابطال شود و توقف کافی نیست»، «ارائه گزارش در خصوص حج 1438 به اعضای جامعه مدرسین» و ... به چشم می خورد.

همچنین « واکنش رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع عظام به حادثه تروریستی اخیر تهران»، «آل سعود تالیفات قرضاوی را تحریم کرد» و «آیت اله العظمی مکارم شیرازی: دریافت کارمزد هر ساله از وام ها کلاه شرعی است»، « در گفتگو با استاد حوزه تشریح شد: مکاتب فقهی و سبک درسی حوزه های علمیه در گذر تاریخ» از دیگر عناوین منتشر شده در این شماره افق حوزه است.

افق خانواده نیز با عناوینی همچون: «یکی از شب های مسجد کوفه»، «دستور غذایی برای افرادی که میل به خوردن وعده سحری ندارند»، «تلطیف فضای جامعه؛ ثمره تنفس در ماه خدا»، «کسب گوهر تقوا، بهترین ثمره یک ماه روزه داری » ضمیمه هفته نامه افق حوزه است.

 آیت الله  العظمی خامنه ای در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام ،  تأکید کردند: دستیابی به اهداف و خواسته‌های والا در گرو ارتباط با خداوند و تلاش صادقانه و مؤمنانه است و اگر جامعه اسلامی و انقلابی از ذکر و تضرع به درگاه پروردگار غافل شود، ضربه خواهد خورد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی سپس در نگاهی به مسائل روز، درخصوص «انتخابات ۲۹ اردیبهشت» گفتند: انتخابات کار بزرگی بود و قدرت انقلاب و عمق نفوذ نظام اسلامی را در دلهای مردم نشان داد، اگرچه رسانه‌های جهانی در تبلیغات پر حجم خود هیچ اشاره‌ای به این مسئله مهم نمی‌کنند.

ایشان، کار با ارزش همه مشارکت‌کنندگان در انتخابات را «ابراز اعتماد به نظام اسلامی» خواندند و افزودند: کار مشترک مردم فارغ از اینکه به چه کسی رأی دادند، این بود که به صندوق رأیِ جمهوری اسلامی و به حرکت عظیم مقرر شده در قانون اساسی یعنی انتخابات، «اعتماد» کردند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با انتقاد از برخی افراد که با تفسیرهای غلط به دنبال تقسیم کردن مردم هستند، افزودند: نباید با بگومگوها و تقسیم کردن مردم، کار بزرگ ملت در انتخابات را خراب و ضایع کرد.

ایشان با اشاره به اقدامات وقیحانه آمریکایی‌ها بعد از انتخابات ریاست جمهوری ایران در افزایش تحریم‌ها و کوبیدنِ بیش از پیش بر طبل دشمنی، افزودند: در مقابل این دشمنی‌ها، باید فضای جدیدی از همکاری، کار و تلاش برای رسیدن به هدف مشترک یعنی «پیشرفت کشور و اعتلای جمهوری اسلامی» ایجاد کرد و همه در آن فضا، سهیم و شریک شوند.

رهبر انقلاب اسلامی، لازمه تحقق اهداف و به زانو درآوردن دشمن را «تلاش و ایستادگی» خواندند و گفتند: همه باید به مسئولین کشور کمک کنند و مسئولین نیز باید با رعایت حال مردم، در بخشهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای تأکید کردند: مشی همیشگی بنده این بوده و هست که از همه دولتهایی که بر سر کارند، حمایت می‌کنم و بعد از این نیز همین‌گونه خواهد بود.

علاقه مندان جهت تهیه نشریه به نشانی: قم، بلوار جمهوری، کوچه 2، پلاک 15 مراجعه کرده و یا با شماره تلفن: 02532900538 تماس بگیرند.

پایگاه اطلاع رسانی هفته نامه افق به نشانی  www.ofoghhawzah.ir  در دسترس کاربران قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha