جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه اصفهان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه جنگ هنوز تمام نشده است، تصریح کرد: هرچه به خانواده‌های شهدا و ایثارگران خدمت کنیم باز هم کم است

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، امروز در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با اشاره به اقدام های انجام شده و خدمات ارائه شده توسط بنیاد شهید، اظهار کرد: اداره کل بنیاد شهید  اصفهان املاک و دارایی های زیادی  دارد که با سرمایه گذاری و ایجاد درآمد از آن ها سطح خدمات ارائه شده به خانواده ایثارگران را می توان افزایش داد.

امام جمعه اصفهان با تأکید بر ضرورت فراهم‌سازی امکانات مناسب برای جانبازان، افزود: اتاق جانبازان 70 درصد و قطع نخاعی در آسایشگاه جانبازان، باید دارای امکانات مناسب و مطلوب باشد تا این عزیزان در رفاه و آسایش کامل باشند.

وی با بیان اینکه جنگ ما هنوز تمام نشده است، تصریح کرد: جمعیت جامعه ایثارگری کشور روز به روز رو به افزایش است که باید امکانات لازم برای وضعیت رفاهی این عزیزان فراهم شود.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه شهر اصفهان نیازمند 150 سوئیت برای جانبازان خود است، گفت: این استان را به اسم برخورداری از امکانات، محروم کرده اند و ما از این نظر از سایر استان های کشور عقب مانده ایم.

امام جمعه اصفهان اذعان کرد: هرچه به خانواده‌های شهدا و ایثارگران خدمت کنیم باز هم کم است.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی نیز در این دیدار با اشاره به ساماندهی گلزار شهدای بسیاری از شهرهای کشور در دو سال گذشته، عنوان کرد: مجتمع‌های زیادی برای خدمت‌رسانی به جانبازان و ایثارگران در طول دوسال گذشته در سطح کشور ساخته شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: میانگین سنی جانبازان نسبت به گذشته بالا رفته و درد و رنج این عزیزان زیادتر شده است؛ همچنین خانواده‌های جانبازان و ایثارگران نیز گسترش یافته و به تبع آن خدمت‌رسانی به آنان نیز گسترده‌تر شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر سه میلیون جانباز در کشور وجود دارد، عنوان کرد: 567 هزار جانباز تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور هستند.

حجت الاسلام شهیدی با بیان اینکه اکثر استان های کشور به مرکز جامع توانبخشی مجهز شده اند، گفت: استان اصفهان از معدود استان هایی است که به این مرکز مجهز نشده است که یکی از دلایل تأخیر در ساخت آن عدم هماهنگی و تعامل میان دستگاه‌های اجرایی این استان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha