جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نمایشگاه انقلاب

حوزه/استاد حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: معنویت و ولایت همواره عامل حفظ و حراست انقلاب اسلامی بوده است.

حجت‌الاسلام امید رحمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی اظهار داشت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی، ایمان وحدت و انسجام ملت با هدایت و رهبری امام راحل بود و امروز نیز با همین رویکرد انقلاب ماندگار است.

وی با اشاره به اینکه معنویت و ولایت همواره عامل حفظ و حراست انقلاب اسلامی بوده است، افزود: از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی شیطنت و توطئه‌های دشمنان به قصد براندازی نظام آغاز شد اما مردم ولایتمدار با پیروی از ولی‌فقیه در حفاظت و حمایت از حکومت الهی تا پای جان ایستادگی کردند.

حجت‌الاسلام رحمانی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران مدرسه‌ای داشت بنام مسجد، که شعارش «توحید و ولایت الهی» بود و مردم به عنوان تربیت‌یافتگان این مکتب با عشق به ولایت پیامبر و ائمه معصومین (ع) و اعتقاد به قرآن و رستاخیز در مسیر اهداف آن گام برداشتند.

وی اظهار کرد: هرچقدر دشمن القاء می‌کند که مردم با نظام نیستند و یا از آن فاصله گرفته‌اند اما می‌بینیم اعتماد و اعتقاد مردم به این نظام هر روز بیشتر می‌شود که نمود آن در راهپیمایی و مناسبت‌ها در طول سال دیده می‌شود.

استاد حوزه علمیه خراسان شمالی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بعد از دوران رهبری انبیا و امامان در دنیا بی‌نظیر است، ماهیت آن دینی و فرهنگی است و انگیزه مردم از این انقلاب ضمن بیعت با رهبر زمان ، براندازی نظام طاغوتی بود که این موضوع یکی از رمزهای پیروزی انقلاب اسلامی است.

 وی یادآور شد: نظام اسلامی در چهار دهه از پیروزی انقلاب با حجم بالایی از تهاجمات و توطئه‌ها و جنگ‌های روانی مواجه بود که بعد از لطف خداوند متعال و وفاداری مردم با وجود ولایت فقیه به عنوان ستون خیمه انقلاب پابرجاست و مسیر روبه‌جلو را پیش می‌برد و گام‌به‌گام قله‌های رفیع پیشرفت را طی می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha