جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ گردهمایی معاونان تبلیغ استان ها در مازندران

حوزه/ همایش سه روز معاونان تبلیغ حوزه های علمیه سراسر کشور امروز در بابلسر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، همایش سه روز معاونان تبلیغ سراسر کشور امروز در بابلسر به کار خود پایان داد.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در مراسم اختتامیه این همایش با اشاره به این که این همایش سه روز کاملاً تخصصی و کاربردی برگزار شد، گفت: از نخستین روز آغاز این همایش شاهد برگزاری کمیسیون های تخصصی با حضور معاونان تبلیغ استان ها بودیم.

وی به برگزاری کمیسیون های اعزام، بینات، همکاری ها، رسانه، فرق و مذاهب و خودکفایی تبلیغ در این همایش سه روزه اشاره کرد و افزود: در این کمیسیون ها معاونان تبلیغ با حضور کارشناسان این حوزه به صورت تخصصی مشکلات را بررسی و راهکارهای لازم را به منظور برون از مشکلات و قرار گرفتن در مسیر پیشرفت ارائه دادند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که هر یک از کمیسیون ها پس از بررسی کارشناسی، نتایج و مصوبات جلسه را در قالب گزارش به صحن نشست ارائه کردند، خاطرنشان کرد: هدف همه این کمیسیون ها رسیدن به نظری واحد به منظور تقویت برنامه های تبلیغی در استان ها است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که همچنین در این نشست سه روزه برنامه های مختلف معاونت تبلیغ در سالجاری از سوی مسؤولان این حوزه تشریح شد، بیان داشت: خوشبختانه تصمیمات مناسبی برای رشد و تقویت برنامه های تبلیغی در کشور اتخاذ شد.

وی با بیان این که درآخرین روز این همایش هر یک از معاونان تبلیغ استان ها گزارشی از وضعیت تبلیغی استان های خود ارائه کردند، افزود: این گزارش ها فرصت خوبی برای انتقال تجربیات معاونان تبلیغ بود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نشست های استانی معاونان تبلیغ به طور حتم خروجی بسیار مناسبی در تقویت و رفع موانع تبلیغی در کشور خواهد داشت، تصریح کرد: در حال حاضر باید از همه ظرفیت ها و تجربیات موجود به منظور تقویت برنامه های محوله بهره گیریم.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که در حال حاضر طرح های متنوعی از سوی معاونت های تبلیغ استان ها در حال اجرا است که نیازمند تقویت است، خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری در حوزه تبلیغ دین به طور حتم آثار و برکات ارزشمندی برای جامعه اسلامی در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به این که امروز دشمنان دین و انقلاب از همه توان و سرمایه خود در جهت ضربه زدن به دین استفاده می کند، افزود: در چنین شرایطی باید میزان حمایت از برنامه های دینی و فرهنگی دو چندان شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha