سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام رضایی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی

حوزه/مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه اکتفا به برنامه های روزمره کافی نیست، چراکه حمله و هجمه های فرهنگی و اعتقادی دشمن، شبانه روزی است، گفت:علمای دین باید بصیرت افزایی کنند و سدی در برابر این هجمه ها باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام احمد رضایی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، امروز در هم اندیشی علمای شیعه و اهل سنت خراسان جنوبی، اظهار داشت: دردی که در بدن انسان ایجاد می شود، برای درمانش به طبیب مراجعه می کنیم تا جسم آسیب نبیند، اما درد روح و روان و فکر و اندیشه مردم درمانگرش باید طبیب روح باشد.

وی افزود: مسئویت علمای دین در این بخش خیلی سنگین است و امروز تلاش ما باید مجاهدانه و جهادگرانه باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه اکتفا به برنامه های روزمره کافی نیست، یادآور شد: امروز همه حمله و هجمه های فرهنگی و اعتقادی دشمن را و تلاش شبانه روزی برای اینکه قطار انقلاب را متوقف و نظام ما را صاحب شوند، می بینیم.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: مقام معظم رهبری سالیان سال در حوزه های مختلف هشدار می دهند و علمای دین هم باید نسبت به مردم بصیرت افزایی کنند و هم خود سدی در برابر هجمه ها باشند.

وی با تاکید بر اینکه امروز نباید خاموش بنشینیم و باید شبانه روز جهادی کار کنیم، عنوان کرد: بیش از 260 شبکه ماهواره ای و هزاران کانال در فضای مجازی علیه ما کار می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی مطرح کرد: انقلاب ما اسلامی است و تجربه ای جدید در دنیا است که دشمنان درصدند آن را به زانو در بیاورند.

حجت الاسلام رضایی بیان داشت: حمله های دشمن به سمت بنیان خانواده و به سمت اعتقادات و باورهای فرزندان و جوانان نشانه رفته است، امروز هم باید بصیرت افزایی کنیم و هم طعم شیرین دین را به مردم بچشانیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: کسی که سکاندار این نظام است و همه چیز را می بیند هشدارهای زیادی در این رابطه داده، چراکه امروز جامعه ما گرفتار آسیب های اجتماعی است .

حجت الاسلام رضایی با تاکید بر اینکه امروز بنیان خانواده باید توسط تفکر دین مدارانه تقویت شود که این مسئله به دست من و شماست، گفت: مواد مخدر امروز بیداد می کند و اگر کسی گرفتار شود هم برای خودش و هم جامعه مضر است.

وی با اشاره به اینکه بی حجابی و بدحجابی باعث می شود بنیان خانواده متلاشی شود، خاطرنشان کرد: مردم فطرتا دین و اعتقادات و باورها را دوست دارند، اما شبانه روز داریم بمباران می شویم و باید جلوی این هجمه ها را بگیریم.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha