جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیر مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء عج:

حوزه/سکینه حاجی آبادی گفت: دعا برای ظهور امام زمان(عج) مانند نفس کشیدن لازم است و ذکر فرج باید دائمی و همیشگی باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، به مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه فجر و شروع نیمسال جدید، جلسه اساتید مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) در فاضل آباد برگزار شد.

سکینه حاجی آبادی در این جلسه ضمن توصیه بر مطالعه وصیت نامه امام راحل، بیان کرد: وصیت نامه حضرت امام(ره) بعد از گذشت سال ها هنوز تازگی دارد و مسائلی در آن مطرح شده که نه تنها برای کشور ایران کاربردی است، بلکه قابلیت جهانی شدن را دارد.

وی با استناد به سخنان حضرت امام(ره) که به مسئولین وقت فرموده بودند «اگر شما مراقبه نداشته باشید، نمی توانید از دین اسلام محافظت نمائید»، خطاب به اساتید گفت: معنویت اساتید برای تقویت بنیه معنوی طلاب بسیار مهم است.

مدیر مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) فاضل آباد ابراز کرد: امروز جامعه شناسان برای معنویت افراد هیچ برنامه ای ندارند و مثلثی را در نظر گرفته اند که راس آن انسان و دو گوشه دیگر آن را دنیا و علوم تجربی تشکیل می دهد، پس مراقب افکار و تغذیه معنوی به ویژه برای طلاب در طول تحصیل باشید تا طلاب فارغ التحصیل بتوانند مبلغین تاثیرگذار در جامعه باشند.

حاجی آبادی، پررنگ کردن منکرات در جامعه را یکی از آسیب های اجتماعی دانست که باعث ناامیدی و بدبینی خواهد شد، به همین جهت برای عدم فراگیری بدی ها به بیان معروفات توجه شود.

وی در پایان اظهار کرد: دعا برای ظهور امام زمان(عج) مانند نفس کشیدن لازم است و ذکر فرج باید دائمی و همیشگی باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha