جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیر حوزه علمیه تهران

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق گفت: سپاه به منزله همه کشور و فرزند برومند ایران اسلامی است و آمریکایی ها با این اقدام خواستند ببینند عکس العمل مردم و گروه های مختلف با وجود سلایق گوناگون و نگاه های سیاسی چیست که به حمدلله همه یک مشت شدند و در پیشانی ترامپ ورژیم امریکا فرود آمدند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با انتقاد شدید از اقدام مذبوحانه ایالات متحده علیه سپاه پاسداران، اظهار داشت: این حرکت سردمداران آمریکا در راستای خباثت ها و نقشه های شوم آن ها، و اثبات ماهیت پلیدشان است و این پلیدی را رژیم آمریکا هم در قبل از انقلاب و هم در سال های اخیر به خوبی به دنیا نشان داده است.

وی ادامه داد: سپاه به عنوان یک ارتش و قوای نظامی کشور تصویب شده است و طبق همه ی قوانین بین المللی برخوردهای این چنینی با نیروی مسلح یک کشور، دخالت در امور داخلی بوده و از نظر همه ی قوانین بین المللی محکوم است.

مدیر حوزه علمیه تهران با بیان این که هم اکنون همه دنیا سپاه را به عنوان ناجی خاورمیانه می شناسند، تصریح کرد: امروز نه تنها سوریه، عراق، لبنان و کشورهای منطقه، بلکه حتی اروپا و آزاد مردان عالم آروز می کنند فرزندان شجاع و دلیری، مثل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مثل سردار سلیمانی، و مدافعان حرم داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق افزود: این اقدام آمریکا در واقع نشان دهنده استیصال آنهاست. در یک دعوایی که دو طرف باهم می جنگند و دعوا می کنند طرفی که کم بیاورد شروع به یاوه گویی و حرف های ناسزا زدن می کند و طبیعی است که وقتی دستشان از کار قانونی کوتاه است روی به چنین کار خبیثی می آورند، به امید اینکه بتوانند به جاهایی برسند.

 مدیر حوزه علمیه تهران در پایان خاطرنشان کرد: آمریکایی ها به دنبال این بودند که نظام اسلامی و مردم شریف ایران ما را آزمایش کنند. چون سپاه به منزله همه کشور و فرزند برومند این انقلاب است و آمریکایی ها با این اقدام خواستند ببینند عکس العمل مردم و گروه های مختلف با وجود سلایق گوناگون و نگاه های سیاسی چیست که به حمدلله همه یک مشت شدند و در پیشانی ترامپ ورژیم امریکا فرود آمدند و قطعا آنها امروز تاثیر این کار را دیدند.

 وی افزود: هدف دیگر ما از تجمع این بود که به همه ی دنیا اعلام کنیم که روحانیت مثل همیشه صدای مردم است و مردم عزیز ما به هیچ وجه اجازه نخواهند داد ذره ای از اقتدار و محبوبیت سپاه پاسداران کم بشود.

 

خبرنگار: سعید امیری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha