جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام برادری

حوزه/ حجت الاسلام برادری گفت: مطالبات مردم را در این تریبون بیان کرد‌ه‌ام و به دنبال آینده نیستم و آینده بنده، امروز است، اگر سندی علیه بنده دارند به قوه‌قضائیه ارائه دهند؛ در گفتن مطالبات مردم و مظلومیت‌ آن‌ها از کسی واهمه ندارم، چرا باید جاده‌های مواصلاتی تکاب تبدیل به قتلگاه شود؟ سه سال از وعده‌های دولت در اصلاح راه‌های تکاب می‌گذرد اما خبری از آن نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام عیسی برادری، امام جمعه تکاب، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، با اشاره به شایعه سازی ها و تخریب ها، اظهار داشت: در راه انقلاب اسلام باید متحمل فشارها و تهمت‌ها باشیم و استواری و استقامت در این راه نشانگر انقلابی بودن است و تمامی انبیای الهی امتحان شده‌اند.
 
وی افزود: عده‌ای از اینکه ما دغدغه های مردم را در تریبون نماز جمعه بیان و از مسئولین مطالبه‌گری می‌کردیم، حاشیه‌سازی‌ها را شروع کردند و بنده عهد بستم هیچ‌گاه از تریبون نماز جمعه استفاده شخصی نکرده و بدان خیانت نکنم.
 
امام جمعه تکاب بیان داشت: عده‌ای که در فضای مجازی آبروی دیگران را با شایعه‌سازی می‌برند، توبه‌ آن‌ها به این راحتی مورد قبول نیست و آتش جهنم را می‌خرند؛ این افراد را به در نظر گرفتن خدا و روز قیامت دعوت می‌کنم.
 
وی، مطالبه‌گری را مهم‌ترین وظیفه تریبون نماز جمعه عنوان کرد و گفت: بنده در یک محیط فقیر زندگی و فقر را با همه وجود لمس کرده‌ و در خطبه‌های نماز جمعه اعلام کردم که مسئولین باید حقوق مردم را ادا کنند؛ نماز جمعه هر شهر باید روحیه انقلابی را تقویت کند و هر امام جمعه‌ای که مطالبات مردمی را پیگیری نکند، خیانت‌کار است.
 
حجت الاسلام برادری بیان داشت: اولویت بنده این نیست که امام جمعه‌ بلند مدت و بی‌خاصیت باشم، دغدغه ام این است که مطالبات را بیان کنم، هر چند یک سال در این مسئولیت باشم.
 
وی اضافه کرد: مطالبات مردم را در این تریبون بیان کرد‌ه‌ام و به دنبال آینده نیستم و آینده بنده، امروز است؛ در گفتن مطالبات مردم و مظلومیت‌ آن‌ها از کسی واهمه ندارم، چرا باید جاده‌های مواصلاتی تکاب تبدیل به قتلگاه شود؟ سه سال از وعده‌های دولت در اصلاح راه‌های تکاب می‌گذرد اما خبری از آن نیست.
 
امام جمعه تکاب گفت: تکاب فاقد یک بیمارستان مناسب است، لذا از مسئولین ناکارآمد انتقاده کرده و از مدیران لایق دفاع کردم؛ فریاد برای جبران عقب ماندگی تکاب؛ استفاده از ظرفیت تریبون نماز جمعه برای احقاق حقوق مردم است؛ هفته گذشته عده‌ای به دنبال تغییر فرماندار و استفاده سیاسی بودند، لذا انتقاد کرده و از وی دفاع کردم.
 
وی افزود: دلیل تخریب بنده، بیان مطالبات مردم از تریبون نماز جمعه است و هدف از این تخریب‌ها، سکوت و به معامله وادشتن است؛ نمی‌خواهیم زبانم را برای پیشنهاد معامله‌ها باز کنم؛ عده‌ای دنبال این بودند که از تریبون نماز جمعه مطالبات مردم بیان نشود.
 
حجت الاسلام برادری گفت: عده‌ای می‌خواستند با جعل سند از حضور پر شور مردم در نماز جمعه و تاثیرگذاری آن جلوگیری کنند، چون از این تریبون می‌ترسند. اگر شایعه‌پراکنان که آبروی شهرستان را می‌برند، سندی علیه بنده دارند به قوه‌قضائیه ارائه دهند؛ نباید اجازه داد عده‌‌ای آبروی شهرستان را ببرند.
 
وی گفت: نمایندگان مجلس اگر صدای رسا داشته باشند و مطالبات مردم را پیگیری کرده و مظلومیت مردم را فریاد بکشند؛ بنده آن‌ها را در نماز جمعه نخواهم گفت؛ در چهار دهه گذشته نمایندگان مجلس انتظارات مردم را برآورده نکردند، قبلا می‌گفتند، امام جمعه می‌خواهد در انتخابات شرکت کند و حالا که دروغ‌هایشان رو شده است، می‌گویند اگر برادری در این شهر باشد اجازه نخواهد داد ما در انتخابات پیروز شویم.

برپایه این گزارش، در نماز جمعه امروز تکاب مردم در حمایت از امام جمعه این شهرستان  طوماری را امضا کردند.

 

شرح ماجرا:

در روزهای اخیر در شبکه های اجتماعی نامه ای با امضای «مهدی کرباسیان» مدیرعامل وقت ایمیدرو به محمد شریعتمداری، مبنی بر کمک ۵۵ میلیارد تومانی شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران به امام جمعه تکاب برای هزینه در مصلای شهر، مساعدت به هیئات مذهبی، و… منتشر شد.

این ادعای کذب با واکنش مجمع طلاب و فضلای شهرستان تکاب و همایون هاشمی، نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی روبرو شد. هاشمی همچنین این نامه را جعلی خواند.

 

شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران هم طی نامه ای به فرمانداری تکاب، انتشار نامه ای با امضای ریاست هیأت عامل وقت سازمان توسعه و نوسازی معدن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) در برخی شبکه های اجتماعی مبنی بر کمک 55 میلیارد تومانی این شرکت به امام جمعه تکاب را جعلی و مندرجات آن را کذب محض اعلام کرد.

 

شورای اساتید مدرسه علمیه رسول اکرم (ص) و روحانیون تکاب هم با انتشار بیانیه ای با حمایت از مواضع انقلابی امام جمعه این شهرستان در مقابله با ضد انقلاب‌ها و مفسدین، از دستگاه‌های امنیتی و قضایی خواستند در برابر تهاجم هتاکان که به تشویش اذهان عمومی می‌پردازند، برخورد قانونی کنند.

 

حجت الاسلام عیسی برادری، امام جمعه تکاب هم روز گذشته به خبرنگار ما در آذربایجان غربی وعده داده بود که  در خطبه های نماز جمعه این شهرستان در مورد نامه مجعول کمک ۵۵ میلیاردی روشنگری خواهد کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha