سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
حاج اقای امامی

حوزه/ حجت الاسلام امامی گفت: رهبر انقلاب از جهاد تبیین سخن گفته‌اند و باید همه برنامه‌ها پیوست فرهنگی داشته باشد و نباید به برنامه‌های روتین اکتفا کرد و لازم است در صدا و سیما، حوزه و دانشگاه، تبلیغات اسلامی و مدارس جلسات تبیینی و گفتمان ادبیات انقلاب، مقاومت، خدا محوری و منظومه فکری امام خمینی (ره) تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام منصور امامی امروز در مراسم شئون فرهنگی دهه فجر که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک پدیده بی نظیر است، اظهار داشت: در زمان وقوع انقلاب تمام قدرت دنیا دست شرق و غرب بود و این دو با وجود انشقاقی که با هم داشتند، در دین ستیزی مشترک بودند، در این برهه انقلاب اسلامی به رهبری امام امت سر برافراشت و اعلام موجودیت کرد.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب از جهاد تبیین سخن گفته‌اند و باید همه برنامه‌ها پیوست فرهنگی داشته باشد و نباید به برنامه‌های روتین اکتفا کرد و لازم است در صدا و سیما، حوزه و دانشگاه، تبلیغات اسلامی و مدارس جلسات تبیینی و گفتمان ادبیات انقلاب، مقاومت، خدا محوری و منظومه فکری امام خمینی (ره) تبیین شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بیان کرده‌اند که اگر مردم از خط امام برگردند سیلی خواهند خورد و بهترین زمان برای برنامه‌ریزی جهت بازخوانی منظومه فکری امام خمینی (ره) ایام دهه فجر است و لذا در مراکز مختلف به فراخور خود باید برنامه‌های تبیینی اجرا شود.

وی گفت: بزرگترین انقلاب پژوه ها که در دنیا در مورد انقلاب‌ها تحلیل کرده‌اند در مورد جمهوری اسلامی دست خود را بالا برده‌اند و آن را یک حرکت الهی و دینی عنوان کرده‌اند که در جامعه‌ای که دین را افیون توده‌ها می‌دانستند توانست با دین و مذهب مقابل استکبار بایستد و هیمنه پوشالی دو قدرت شرق و غرب را بشکند.


حجت الاسلام امامی با بیان اینکه انقلاب اسلام بت اعظم زمان یعنی شرق و غرب را شکست و لذا لازم است در همه برنامه‌ها این ادبیات به مردم تبیین و منتقل شود، تصریح کرد: دشمن امروز تمام توان خود را به کار گرفته است تا مردم را نسبت به انقلاب بی اعتماد کند و جهاد تبیین می‌تواند توطئه‌های دشمن را خنثی کند و لذا همه برنامه‌های دهه فجر باید پیوست تبیینی داشته باشد.

راه اندازی ۲۶ کمیته برای برنامه‌های دهه فجر در آذربایجان غربی

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام ناصر آقایی با بیان اینکه شورای هماهنگی تاکنون دو جلسه برای برنامه‌های دهه فجر برگزار کرده است و در جلسه سوم برنامه‌ها خدمت نماینده مقام معظم رهبری تشریح خواهد شد، گفت: ۲۶ کمیته در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی برای دهه فجر با همکاری ادارات و سازمان‌ها در استان راه‌اندازی شده است و امروز نیاز به تبیین بیش از گذشته است و درخواست ما هم از کمیته‌ها نظارت بر زیرمجموعه‌های خود برای فعالیت بر محور تبیین است.

وی افزود: امکانات کنونی با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و دستاوردهای انقلاب باید به مردم تبیین شود و مردم بعد از انقلاب از لحاظ معنوی رشد داشته‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: باید برنامه‌ها و جلسات ما ترس در دل دشمن بیاندازد و لذا هم مردم و هم نسل جدید نیاز به تبیین در عرصه‌های مختلف دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha