یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه گفت: جنگ ترکیبی دشمن که برای نا کار آمدی و پنهان نمودن پیشرفت های شگفت انگیز انقلاب در حال جریان است، با «جهاد تبیین» خنثی می شود.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن گرامیداشت دهه فجر، در باره جنگ ترکیبی دشمن، اظهار داشت: حال که اختیار فضای مجازی در دست دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی ماست، پاد زهر آن روشنگری آحاد جامعه است.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه افزود: رسانه‌های معاند و ضد انقلاب هیچ گاه اجازه رشد و تعالی ایران پس ار انقلاب را نخواهند داد و شبانه روز به دنبال تحریف واقعیت‌ها هستند.

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: کسانی که در ۸ سال گذشته با ضعف مدیریت و فراموش کردن حل مشکلات اقتصادی مردم، همتشان رابطه با کدخدا بود، مسیر آرمان‌های انقلاب را به بیراهه کشاندند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه اظهار کرد: خسارت به دستاوردهای دانش هسته‌ای و تعطیلی کار و تولید، مصائبی است که نباید تقصیر آن را به پای انقلابیون گذاشت، بلکه روحیه جهادی فرزندان امامین انقلاب، جهانیان را در دفاع مقدس، صنعت موشکی و نظامی به تعجب وا داشت.

حجت الاسلام سلیمانی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب «جهاد تبیین» را یک فریضه اعلام کردند که این مسئله حجت را بر همگان تمام کرد و کسانی که صاحب منبر، تریبون و افسران جنگ نرم در فضای مجازی هستند، وظیفه سنگینی را به عهده دارند.

وی در پایان گفت: با روی کار آمدن دولت انقلابی شرایط خوبی برای به میدان آمدن دلسوزان و دغدغه مندان انقلاب وجود دارد و می‌توان با تکیه بر توان و استعدادهای داخلی در همه زمینه‌ها تحریم‌های ظالمانه آمریکا را به خط پایان رساند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha