دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
پاک نژاد امام جمعه بوموسی

حوزه/ امام جمعه ابوموسی، گفت: به مناسبت فرا رسیدن، ایام البیض، مراسم اعتکاف در شهرستان ابوموسی در حال برگزاری است.

حجت الاسلام محمد پاک‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در این شهرستان، اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام‌البیض، مراسم اعتکاف در مسجد جامع ابوموسی با حضور مردم انقلابی این جزیره برگزار شد.

وی با ذکر این نکته که شهر ابوموسی از نظر رنگ‌بندی کرونایی نارنجی است، عنوان کرد: بر اساس دستورالعمل برگزاری مراسم اعتکاف، شهرستان‌ها با رنگ قرمز امکان برگزاری مراسم اعتکاف را ندارد، اما برای باقی شهرستان‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانعی وجود ندارد.

امام جمعه ابوموسی با بیان این‌که در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از ۲۰ درصد ظرفیت مسجد استفاده شد، بیان کرد: مراسم اعتکاف نقش مهمی در گسترش فضای معنویت در جامعه دارد و روح انسان را به آرامش می‌رساند.

حجت‌الاسلام پاک‌نژاد، آرامش روحی را نیاز امروز جامعه دانست و اظهار کرد: باید بتوانیم از ظرفیت‌های معنوی نهایت بهره را ببریم چراکه باعث سعادت دنیوی و اخروی ما خواهد شد.

وی، با اشاره به این نکته که از مردم شریفی که در این مراسم‌ها حضور پیدا می‌کنند، خواهشمندم که نکات بهداشتی را رعایت کنند، تصریح کرد: ان‌شاءالله با رعایت نکات بهداشتی توسط مردم، شاهد هیچ حادثه ناگواری در این ایام نباشیم.

انتهای پیام / ‏‬

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha