شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
امام جمعه آستارا

حوزه/ حجت الاسلام باقری ارومی با تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار تصویری با مردم مؤمن و انقلابی تبریز که روز پنجشنبه برگزار شد، گفت: یکی از مهم‌ترین و محوری‌ترین فرازهای فرمایشات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای در این دیدار، مسأله استمرار انقلاب اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام محمدجواد باقری ارومی، امام جمعه جدید آستارا در اولین خطبه‌های نمازجمعه خود در این شهر، با اشاره به سپری شدن نیمه ماه رجب، به بیان فضائل ماه رجب پرداخت و مؤمنین را به استفاده از فرصت باقی مانده این ماه ترغیب کرد.

خطیب جمعه آستارا با گرامیداشت ۲۹ بهمن ۱۳۵۶ سالروز قیام مردم مسلمان تبریز در چهلم شهدای قیام خونین مردم قم را ادامه آن قیام و موجب حرکت رو به جلوی نهضت اسلامی در به ثمر رسیدن خون شهیدان والامقام و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دانست.

وی با تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار تصویری با مردم مؤمن و انقلابی تبریز که روز پنجشنبه برگزار شد، افزود: یکی از مهم‌ترین و محوری‌ترین فرازهای فرمایشات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای در این دیدار، مسأله استمرار انقلاب اسلامی بود.

باقری خاطرنشان کرد؛ همان طور که معظم‌له فرمودند: استمرار انقلاب یعنی هر چه در توان داریم برای رسیدن به اهداف انقلاب استفاده کنیم. یعنی اینکه ما همه هدف‌های اکنون و آینده انقلاب را مد نظر قرار بدهیم و این نیازها را به هر شکلی می‌توانیم تأمین کنیم.

وی ادامه داد: پیشرفت، عدالت اجتماعی، اقتدار، تشکیل جامعه اسلامی در کشور و در نهایت رسیدن به تمدن نوین اسلامی هدف‌های انقلاب اسلامی است که باید برای رسیدن به این هدف‌ها، کارهای لازم را حد توانمان انجام دهیم.

باقری ارومی در پایان با اشاره به انتصاب خود به امامت جمعه آستارا ضمن تشکر از حُسن نظر و اعتماد مجموعه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و نماینده ولی فقیه در استان گیلان، به مردم این شهرستان قول داد به عنوان امام جمعه بومی و فرزند آستارا، تمام توان خود را برای اعتلای نام و فرهنگ آستارا و رسیدگی به امور مردم به کار گیرد.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha