سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
علی حسینی فر

حوزه / مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان گفت: نمایشگاه «محصولات خانگی طلاب» تشیع و اهل سنت کردستان در محل مرکز خدمات حوزه علمیه این استان افتتاح شد.

حجت الاسلام علی حسینی فر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: یکی از برنامه‌ها و چشم اندازهای مرکز خدمات حوزه‌های علمیه توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های روحانیون، طلاب و خانواده‌های آنهاست.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان گفت: در همین راستا در بیشتر مناسبت‌ها مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان برنامه‌هایی در قالب برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی، دینی و… با حضور و مشارکت روحانیون و طلاب اهل تشیع و اهل سنت این استان برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: در سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و به مناسبت پاسداشت مقام زن و روز مادر نمایشگاه یک روزه «محصولات خانگی طلاب» با حضور طلاب و خانواده‌های آنان در سنندج برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی فر اظهار کرد: امروز هم به همت مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان؛ همین نمایشگاه با همین نام در این مرکز دایر شده است.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان در پایان خاطرنشان کرد: افتتاحیه این نمایشگاه محصولات خانگی امروز برگزار شد و تا ۲ هفته دیگر این نمایشگاه برای بازدید علاقمندان همچنان دایر می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha