سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
انا لله و انا الیه راجعون

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پی ارتحال فرمانده غیور لرستانی، جانباز علی راست ولی پور پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، در پی ارتحال فرمانده دوران دفاع مقدس جانباز علی راست ولی پور پیام تسلیتی صادر نکرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال فرمانده شجاع گردان شهدای پلدختر، دلاور میدان‌های رزم، جهاد و ایثار و جانباز دفاع مقدس علی راست ولی پور را به عموم مردم استان لرستان و پیشکسوتان جنگ و جهاد خصوصاً رزمندگان سرافراز شهرستان پلدختر و حومه تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

سال‌ها مجاهدت، فرماندهی و معاونت گردان‌های متعدد در دوران دفاع مقدس و پس از آن از این مجاهد فی سبیل الله الگویی شایسته از صبر، بصیرت و فداکاری در راه اسلام و مکتب امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (دام‌ظله العالی) ساخته بود که آموزه‌هایش برای جوانان انقلابی، گروه‌های جهادی و حزب الهی بسیار ارزشمند خواهد بود.

امروز شهیدان عزیز گردان شهدا و لشکر همیشه پیروز حضرت ابوالفضل (ع) روح این شهید را در آغوش گرفته‌اند و رنج و خستگی سال‌ها تلاش و فداکاری جای خود را به آرامش و خشنودی در جوار رحمت الهی داده است.

قطعاً عموم مردم، نهادها، سازمان‌های دولتی و غیر دولتی، نیروهای مسلح نظامی و انتظامی، بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هیئت رزمندگان اسلام در مرکز استان و شهرستان پلدختر از این جانباز و فرمانده ولایتمدار با رعایت مقررات ستاد ملی و استانی کرونا تقدیر و تجلیل شایسته را به عمل خواهند آورد.

از خداوند متعال برای ایشان آمرزش و علو درجات و برای خانواده محترم و همه بازماندگان صبر و شکیبایی را خواستارم.

سید احمد رضا شاهرخی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha