شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
ادهمی

حوزه/ مسئول کارگروه تبلیغ و گفتمان‌سازی پذیرش حوزه های علمیه خواهران گفت: دوره‌های توانمندسازی سفیران رضوان حوزه‌های علمیه خواهران با هدف جذب طلاب جدید آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمد ادهمی، به برگزاری دوره‌های توانمندسازی سفیران رضوان حوزه‌های علمیه خواهران با هدف جذب طلاب جدید اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور ارتقای سطح کیفی تبلیغات پذیرش، دوره آموزشی و توانمندسازی سفیران رضوان از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در مراکز استانی حوزه در حال اجراست.

وی افزود: در این طرح آموزشی که با حضور ۱۰ استاد تراز تبلیغی مرکز تبلیغی آینده سازان قم و شرکت سفیران رضوان به اجرا می‌رسد، طلاب خواهر با تقویت فن بیان و نحوه‌ چگونگی ارتباط مؤثر آشنا می شوند.

مسئول کارگروه تبلیغ و گفتمان‌سازی پذیرش حوزه های علمیه خواهران با بیان این که این طرح در مدیریت های استانی حوزه های علمیه خواهران شامل ۲۸ استان غیر از سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در حال برگزاری است، ادامه داد: اجرای این طرح از ۱۵ اسفندماه سال جاری آغاز شده و تا ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح بیش از ۶۷۰۰ سفیر رضوان مبلغ و خوش استعداد از ۴۸۱ مدرسه علمیه کشور آموزش می بینند تا در جمع‌های مؤمنانه، مراکز و تشکل های مردمی استان ها و شهرستان ها جهت تبیین راه و رسم طلبگی، برنامه‌های حوزه خواهران و دعوت مخاطبین به شرکت در فراخوان پذیرش فعالیت داشته باشند.

ادهمی «تداوم ارتباط مستقیم و صمیمانه با کنشگران فعال حوزوی»، «ارتقاء سطح توانمندی‌ها و تجهیز طلاب خواهر»، «شناخت استعدادهای طلاب خواهر»، «بهره بردن از نیروی جوان و خلاق در برنامه‌های آتی مرکز»، «جلوگیری از تشکیلات کلیشه‌ای» و «دسترسی آسان به طلاب» را از اهداف راه اندازی تشکل سفیران رضوان عنوان کرد.

وی با اشاره به جامعه هدف حوزه های علمیه خواهران، بیان داشت: جامعه هدف اولا عموم مردم به ویژه جامعه دختران و همچنین اصلاح ذهنیت افراد نسبت به حوزه است؛ ثانیا حوزه باید همه طلاب در حال تحصیل، دانش آموخته و فارغ التحصیل را بعد از جذب حفظ کند و ثالثا مسئولین حوزه نیز جامعه مخاطب هستند که در بحث جذب و حفظ طلاب دغدغه مند باشند.

خبرنگار: محمد باقر محجوب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha