جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
روز جوان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را به جوانان استان لرستان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، در پیامی میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را به جوانان لرستانی تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یازدهم شعبان المعظم فرخنده سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) به عنوان روز جوان‌نامگذاری شده است وحضرت علی اکبر(ع) به عنوان یک جوان آگاه، با بصیرت و ولایت مدار ، الگویی شایسته برای جوانان ایران اسلامی است و جوانان ما با پیروی از نهضت عاشورا و حضرت علی اکبر (ع) در هشت سال دفاع مقدس آگاهانه در مقابل دشمن متجاوز بعثی ایستادگی کردند و به برکت حضور همین جوانان است که در ۴۳ سال گذشته با تکیه بر استعداد و توانمندیهای جوانان شاهد رشد و بالندگی میهن اسلامی هستیم.

جوانان ایران اسلامی در اطاعت و ولایت مداری، ادب، وقار، سخاوت، شجاعت، عبادت، ایثار، حق طلبی و حق پذیری حضرت علی اکبر (ع) را الگوی خود قرار داده‌اند و ما این را در هشت سال دفاع مقدس، دفاع از حرم و… مشاهده کردیم.

امام راحل عظیم الشان با ایمان و اعتماد به همین نیروی جوانان برومند و انقلابی توانست انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و هشت سال دوران پرافتخار و نورانی دفاع مقدس را به ثمر رسانده و عزت و سربلندی را برای ملت به ارمغان بیاورد و تعابیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درخصوص ظرفیت ها و توانمندی های عظیم جوانان در استفاده از این نیروی عظیم و اثر بخش بر هیچ کس پوشیده نیست.

اکنون بر اساس تاکید صریح رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب؛ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پنجمین دهه حیات خود برای ادامه این راه روشن نیاز به خود سازی، جامعه پردازی و تمدن سازی دارد و رکن اصلی و محور این جهاد بزرگ جوانان هستند.

اینجانب ضمن عرض تبریک میلاد فرخنده و باسعادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان به مردم شریف استان لرستان به‌ویژه جوانان شایسته و برومند این استان و آرزوی سلامتی برای ملت ایران ومردم خوب و نجیب استان لرستان ، با یاری خداوند درسال جدید و سالهای پیش رو بابهره‌ گیراز توان و تخصص جوانان عزیز و با همت مدیران و مسئولان خدوم گام های موثری در مسیر تحقق شعار سال و توسعه همه جانبه و پایدار استان بر خواهیم داشت.

از درگاه خداوند قادر متعال سربلندی و موفقیت همه شما عزیران را تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج)مسالت دارم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha