یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: وظایف روحانیون و مبلغان در عرصه جهاد تبیین دوچندان شده است و باید در برنامه‌های ماه رمضان تبیین گفتمان انقلاب و اسلام اولویت داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم، در همایش طلایه داران تبلیغ به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در سالن اجتماعات مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد، گفت: وظایف روحانیون و مبلغان درخصوص جهاد تبیین به جهت تاکید مهم مقام معظم رهبری به این موضوع، دوچندان شده است و باید در برنامه‌های ماه مبارک رمضان تبیین گفتمان انقلاب و اسلام در اولویت باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ابراز داشت: ماه مبارک رمضان فرصتی ارزشمند برای تبیین گفتمان انقلاب و اسلام است که باید بیشترین استفاده را از این بستر انجام دهیم.

وی به ضرورت پرداخت به مسائل و احکام دینی و شرعی تاکید کرد و افزود: پرداخت به احکام دینی و شرعی بین نسل جوان کمرنگ شده است و نباید این مسائل دینی به فراموشی سپرده شود.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: جمعیت استان و به تبع آن کشور درحال پیر شدن است و باید بر موضوع مهم فرزندآوری و جمعیت توجه ویژه ای داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha