یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
۱۲ فروردین ماه

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) تصریح کرد: دوازدهم فروردین ماه، روز تجلی اراده مردمی در استقرار نظام ولایت فقیه است.

دکتر مهدی اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با بیان این که یکی از یوم الله های مهم انقلاب اسلامی بی شک روز ۱۲ فروردین ماه سال ۵۸ است، ابراز داشت: حضرت امام (ره) در پیام مهمی به مناسبت رأی قاطع ملت به تشکیل نظام جمهوری اسلامی تأکید نمودند که صبحگاه ۱۲ فروردین که اولین روز حکومت الله است، از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی ماست و لذا همه باید در تعظیم و گرامیداشت چنین روزی به سهم و وُسع خویش بکوشیم.

وی افزود: مردم انقلابی و با بصیرت کشور ما در این روز تاریخ ساز، به جمهوریت و اسلامیت نظام رای دادند و حاکمیت ولایت فقیه را جایگزین حاکمیت طاغوت کردند، لذا روز دوازدهم فروردین نقطه عطف بسیار مهمی در تاریخ ایران اسلامی محسوب می شود.

این مدرس دانشگاه همچنین خاطرنشان کرد: آحاد ملت ایران اسلامی در چنین روزی تحت هدایت ولی فقیه بصیر و شجاع، به جهانیان اعلام داشتند که می‌خواهند اسلام با همه ابعادش در این کشور، حاکمیت داشته باشد و دستورات و تعالیم اسلامی مورد عمل قرار گیرد.

وی افزود: در طول بیش از ۴۳ سال اخیر، دشمنان با وجود انواع و اقسام هجمه ها و فشارها علیه نظام جمهوری اسلامی نتوانسته اند مردم ما را از این نظام و انقلاب ناامید بسازند.

اسلامی در خاتمه بر لزوم حفظ هوشیاری و بصیرت مردم برای دفاع همه جانبه از نظام و انقلاب اسلامی تأکید کرد گفت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب، بارها و بارها متذکر شده اند، حفظ روحیه انقلابی و جهادی، لازمه حراست از نظام جمهوری اسلامی و غلبه بر مشکلات است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha