شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
تصاویر/ عیادت تولیت آستان قدس رضوی از مجروحان حادثه حرم مطهر امام رضا(ع)

حوزه/ مجمع جهادگران استان قم با صدور بیانیه ای بر لزوم قاطعیت مسئولان امنیتی و قضایی در برخورد با عوامل جنایت اخیر در حرم مطهر رضوی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجمع جهادگران استان قم با صدور بیانیه ای بر لزوم قاطعیت مسئولان امنیتی و قضایی در برخورد با عوامل جنایت اخیر در حرم مطهر رضوی تأکید کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ ۱۶۹(آیه۱۶۹ آل عمران)

و قال رسول الله (ص) : اَشرُفُ المُوًتِ قَتْلُ الشَّهادَه

با تاثر و اندوه فراوان خبر هتک حرمت حریم قدس رضوی حضرت علی بن موسی الرضا (علیه‌السلام) و تعرض و سوء قصد به جان سه تن از روحانیون فاضل جهادگر و به شهادت رساندن حجت الاسلام والمسلمین اصلانی را به محضر حضرت ولی عصر (ارواحنافداه)، مقام معظم رهبری و عموم مسلمین به ویژه زائران، مجاوران، روحانیت معزز، جهادگران به خصوص خانواده این شهید بزرگوار تسلیت عرض نموده و این جنایت و حادثه تروریستی در حریم امن رضوی که مورد احترام تمامی فرق و مذاهب اسلامی است، آن هم در ماه مبارک رمضان که ماه ضیافت الهی است، اتفاق افتاده را به شدت محکوم می کنیم.

مجمع جهادگران استان قم از مسئولان امنیتی و قضایی می خواهد تا حصول نتیجه لازم اقدام به شناسایی عاملان این جنایت تروریستی کرده و برخورد جدی با هرگونه قصور در وقوع این واقعه را داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha