دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، با بیان اینکه همه احکامی که به‌عنوان "تکلیف" از سوی خداوند متعال مشخص شده، موجب کمال انسان می‌شود، گفت: انسان باید از امکانات موجود برای راه‌یابی به مقام بندگی و در نهایت قرب الهی استفاده کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در دیدار با جمعی از کارکنان نیروی انتظامی خوزستان، اظهارداشت: خداوند همه احکامی که به‌عنوان "تکلیف" تعیین کرده‌اند، ظرفیت‌هایی است که با استفاده از آن انسان به کمال راه پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه انسان از امکانات موجود برای راه‌یابی به مقام بندگی و درنهایت قرب الهی باید استفاده کند، خاطرنشان کرد: همه ظرفیت‌ها و امکانات برای به‌کار بستن در این مسیر است، که عبادت، روزه‌داری از جمله اعمال برای رسیدن به مقام قرب الهی می‌باشند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با بیان اینکه انسان در طول سال آلوده به گناه می‌شود، ادامه داد: انسان‌های معصوم در دل شب ناله می‌زنند اما به تعبیر اساتید آن‌ها به دنبال دفع گناه و ما به دنبال رفع آن هستیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد در پایان بیان کرد: تمام تلاش شیطان این است که قلب انسان را تسخیر کند اما اهل‌بیت(ع)، سدی را در برابر آن ایجاد کرده‌اند، لذا انسان خود را از منطقه ممنوعه شیطان خارج کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha