یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
همایش جوانان حسنی در سالروز میلاد کریم اهل بیت

حوزه/ انتظاری که از دولت سیزدهم می‌رفت این بود که بیشتر از دولت‌های قبل در واگذاری مسئولیت‌های به سمت مستضعفین برود، اما تاکنون در بحث انتصاب جوانان استان در جایگاه‌های مدیریتی و سیاسی ضعیف بوده و تنها دو سه نفری منصوب شده‌اند که به تازگی یکی از آنها نیز برکنار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، همایش جوانان حسنی با حضور مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد و همزمان با میلاد کریم اهل بین امام حسن مجتبی(ع) در محل مصلای امام خمینی شهر یاسوج برگزار شد و هر یکی از جوانان در خصوص مسائل مختلف استانی اظهار نظر کردند.

سیروس رحیمی از جوانان دعوت شده به این همایش در حضور استاندار و نماینده ولی فقیه اظهار کرد: متاسفانه کاندیداهای انتخاباتی ابزار اصلی رسیدن به کرسی مجلس را در اولین مورد طرح مسائل قومی و قبیله‌ای می‌دانند و دخالت های نمایندگان مجلس هم مشکل ساز شده است؛ قرار ما این بود که مبنای تصمیم‌گیری‌ها قرآنی باشد نه مسائل قومی، نژادی و طایفه‌ای.

وی ادامه داد: استان ما می‌تواند نه تنها صادر کننده نفت و تامین‌کننده بودجه اصلی کشور که حتی می‌تواند صادر کننده مدیران جوان، انقلابی و پاک‌دامن باشد.

رحیمی افزود: انتظاری که از دولت سیزدهم می‌رفت این بود که بیشتر از دولت‌های قبل در واگذاری مسئولیت‌های به سمت مستضعفین برود، اما تاکنون در بحث انتصاب جوانان استان در جایگاه‌های مدیریتی و سیاسی ضعیف بوده و تنها دو سه نفری منصوب شده‌اند که به تازگی یکی از آنها نیز برکنار شد.

وی افزود: جنگ تحمیلی و اعتماد به جوانان، استراتژیست‌های بزرگی همچون شهید باقری‌ها و شهید زین‌الدین‌ها را برای ما پدید آورد؛ نمود اعتماد به جوانان بیست‌ساله در جنگ تحمیلی را امروز در مجلس شورای اسلامی و ریاست دکتر قالیباف می‌بینیم.

رحیمی اضافه کرد: اعتماد به جوانان یعنی برنامه‌ریزی دقیق، علمی و مدون و طراحی نقشه راه چهارساله برای حل مشکلات اشتغال، بی‌خانمانی و ازدواج جوانان؛ وضعیت امروز جوانان استان ما مصداق ضرب‌المثل «آرزو بر جوانان عیب نیست»، شده است؛ امروز ماشین‌دار شدن، خانه‌دار شدن، ازدواج و اشتغال برای جوانان یک آرزو شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha