دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
آیت الله علماء امروز ظهر در همایش ائمه جمعه و جماعات در راستای «جهاد تبیین»

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: استکبار به دنبال وارونه جلوه دادن انقلاب و کم رنگ نشان دادن دستاورهاست، لذا موظفیم دستاوردهای انقلاب را با زبان و قلم تبیین کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، ظهر امروز در همایش ائمه جمعه و جماعات کرمانشاه که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه برگزار شد، گفت: کسب رضایت خداوند بالاترین دستاورد بندگی برای انسان است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، رمز پیروزی و آرامش در دو دنیا را بندگی خدا دانست و گفت: اگر موفقیت دنیا و آخرت را می خواهیم، باید در مسیر الهی حرکت کرده و دستورات بزرگ الهی را مد نظر داشته باشیم.

وی با تقدیر از دست اندرکاران برنامه پویش مؤمنانه در استان کرمانشاه، افزود: پویش مؤمنانه دو سال است که همزمان با سراسر کشور درکرمانشاه با موفقیت اجرا می شود، لذا جا دارد از تلاش های عموم نهادها و سپاه حضرت نبی اکرم(ص) تشکر و قدردانی کنیم.

آیت الله علما در ادامه اظهار کرد: همه پیامبران(ع) یک حقیقت را بیان کردند و آن راهنمایی ما به سوی نور و پرستش بود، هر چند به حسب زمان و مردمان سخنان متعددی مطرح کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مدیریت و خط دهی می کنند، لذا وظیفه همه ماست که دستورات معظم له را دقیق و منسجم اجرا کنیم.

وی ادامه داد: امروز استکبار می خواهد انقلاب را وارونه جلوه دهد و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی را با تزریق بدبینی کم رنگ جلوه دهد، بنابراین وظیفه ماست که دستاوردهای انقلاب اسلامی را با زبان و قلم تبیین کنیم.

آیت الله علما بیان کرد: این که بساط داعش در منطقه برچیده شد و مردم مظلوم و مسلمان روی آرامش را دیدند، مرهون مجاهدت حاج قاسم و رزمندگان ما بود، لذا باید این واقعیت بزرگ تبیین شود.

امام جمعه کرمانشاه افزود: امام راحل از همان سال۴۲ ماهیت اسرائیل غاصب را بیان کردند و از هر فرصتی برای تبیین چهره خبیث اشغالگران فلسطین استفاده می کردند.

آیت الله علما تصریح کرد: مهم است به هنگام و به موقع، فرمایشات و دستورات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را تبیین کنیم تا واقعیت بزرگ جمهوری اسلامی برای همگان آشکار شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدوی IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    0 0
    از زحمات دست اندرکاران برنامه از جمله بسیج طلاب استان و فرمانده پایگاه بسیج ائمه جماعات استان کرمانشاه جناب حجت الاسلام فرج الهی تشکر می کنیم.