چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
آسیب های اجتماعی

حوزه/ رئیس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: بی شک حل معضلات فرهنگی و اجتماعی نیازمند همیاری و همکاری همه نهادها و دستگاه ها است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حسین اسلامی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به این که علیرغم تعدد و تنوع فعالیت‌های شهرداری، از نگاه مردم این وظایف به‌هم‌پیوسته بوده و اگر یکی از وظایف ناقص انجام شود دیگر اقدامات تحت تأثیر قرار می‌گیرد، ابراز داشت: شهرداری در پروژه‌های سخت‌افزاری همواره توانسته موفق عمل کند، اما متأسفانه حواشی برخی موضوعات در بعضی مواقع سبب تحت‌الشعاع قرار گرفتن خدمات می‌شود.

وی همچنین با بیان این که وجود آسیب‌های اجتماعی، همه ی جنبه‌های مثبت خدمات را تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهد، افزود: آسیب‌های اجتماعی به‌ خصوص وضع معتادان متجاهر کافی بوده در شهر دیده شوند، آن‌وقت همه اقدامات صورت گرفته در شهر نادیده گرفته می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: توجه به معضلات و آسیب‌های اجتماعی از وظایف خاص شورای شهر و مدیریت شهری است که به آن توجه ویژه داریم که در این مسیر می‌توان تصمیمات و اقدامات را با همکاری شهرداری پیگیری نمود.

وی در خاتمه تصریح کرد: رفع مشکلات و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی توسط چند دستگاه و به‌صورت جزیره‌ای حل نمی‌شود و لذا در این خصوص بیش از هر چیز، نیاز به همیاری و همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها در بخش‌های مختلف داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha