یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
جانثاری

جان نثاری گفت: امروز سطح فرهنگی در جامعه ما متناسب با تراز انقلاب اسلامی نیست و باید بپذیریم که از آن پایین تر هستیم؛ فرهنگ اسلامی، انقلابی و ملی ما باید در سطح کشورمان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، محمدرضا جان نثاری پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، در سالن همایش کتابخانه مرکزی، با اشاره به اینکه چهل سال دوم انقلاب اسلامی را شروع کرده ایم، اظهار کرد: در چهل سال اول شاهد افت و خیزها، پیشرفت ها و موفقیت های بسیاری بودیم.

وی با بیان اینکه امروز دچار مشکلات اقتصادی بسیاری هستیم، ولی از این گردنه و چالش هم ان شاءالله به خوبی گذر خواهیم کرد، گفت: باید در کنار مسائل اقتصادی، باید نسبه به مسائل فرهنگی هم حساس باشیم، چرا که حوزه فرهنگی شامل تمدنی از صدها سال قبل و بعد از اسلام می باشد که به عنوان فرهنگ ما مطرح است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان بیان کرد: امروز سطح فرهنگی در جامعه ما متناسب با تراز انقلاب اسلامی نیست و باید بپذیریم که از آن پایین تر هستیم؛ فرهنگ اسلامی، انقلابی و ملی ما باید در سطح کشورمان باشد.

جانثاری تصریح کرد: باید هنر و رسیدگی به هنر را بیشتر از گذشته مردمی کنیم و اگر خواستارپیشرفت در این حوزه هستیم، با اهل آن مشورت کنیم تا ارتقای فرهنگی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ را با اصحاب فرهنگ باید ارتقا داد، اظهار کرد: باید با اصحاب هنر به طور واقعی و معنا دار مشورت کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان در پایان گفت: امیدواریم با همکاری یکدیگر بتوانیم قدر مردم را دانسته و سطح فرهنگی جامعه را ارتقا دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha