دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: در حال حاضر مهمترین و اصلی‌ترین مشکل و دغدغه مردم کشور به ویژه کردستان، مسکن، بیکاری و پایین بودن قدرت خرید آنهاست، بنابراین شایسته است که مسئولین در این باره چاره‌ای بیندیشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر مهمترین و اصلی‌ترین مشکل و دغدغه مردم کشور به ویژه کردستان، مسکن، بیکاری و پایین بودن قدرت خرید آنهاست، بنابراین شایسته است که مسئولین در این باره چاره‌ای بیندیشند.

امام جمعه سنندج گفت: با وجود اینکه کردستان استانی مستعد برای توسعه اقتصادی و صنعتی است ولی به عینه می‌بینیم که واحدهای تولیدی و کارخانه‌های بزرگ در این خطه فعالیت ندارد، که این هم از جمله دغدغه مردم این دیار است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: ان‌شاءالله سفر حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به کردستان آغازی بر توسعه و ارتقاء این استان در تمام زمینه‌ها باشد.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: آقای رئیس جمهور امروز شما در میان مردمی حضوری دارید که از ابتدای انقلاب تاکنون فداکاری‌های بسیاری برای این نظام انجام داده‌اند و بدان افتخار می‌کنند که بهترین نمونه این ایثارگری‌ها تقدیم بیش از ۱۰ هزار شهید، جانباز و آزاده است.

امام جمعه سنندج گفت: از مسئولان می‌خواهیم که برای رفع مشکلات و نارسایی‌های کردستان به صورت منظم و البته دلسوزانه به این استان سفر داشته باشند تا ان‌شاءالله هرچه سریعتر کردستان به جایگاه واقعی خود برسد.

وی افزود: خوشبختانه در سفر رئیس جمهور به کردستان بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان اعتبار به این استان اختصاص یافته که با نظارت درست بر این حجم از اعتبارات می‌توان در کردستان یک جهش بزرگ ایجاد کنیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: همگی خوب به یاد داریم که در سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۸۸ به کردستان بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار به این استان اختصاص یافت که هنوز از برکات این سفر بهره‌مند می‌شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha