یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
ی

حوزه / به منظور تبادل نظر نسبت به افزایش فرهنگ حجاب و عفاف، نخستین دیدار رؤسای دانشگاه‌های منطقه شمال استان اصفهان با نماینده ولی فقیه در کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، به منظور تبادل نظر نسبت به افزایش فرهنگ حجاب و عفاف، نخستین دیدار رؤسای دانشگاه‌های منطقه شمال استان اصفهان با نماینده ولی فقیه در کاشان برگزار شد.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و منکر کاشان ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، این جلسه را از مهمترین جلسات نام برد و اظهار داشت: لازم است با اعتماد به خداوند متعال و رهنمودهای مقام معظم رهبری، اقدامات موثر آموزشی و فرهنگی در دانشگاه‌ها برای اساتید، کارکنان و دانشجویان انجام و همه مدیران و اساتید دانشگاه‌ها به آن اهتمام داشته باشند.

صنعتکار معاون ستاد احیای امر به معروف و منکر کاشان نیز با اشاره به اهمیت برگزاری شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه، یادآور شد: لازم است دوره‌های آموزشی و مهارتی در این موضوع برای جوامع هدف برگزار شود.

در ادامه رؤسا و مسئولان نهاد نمایندگی رهبری و دفتر معارف دانشگاه‌های شمال استان اصفهان نیز ضمن بیان نقطه نظرات و گزارشی از فعالیت‌ها، درباره لزوم اقدامات فرهنگی، آموزشی و افزایش فرهنگ حجاب و عفاف مواردی را بیان کردند.

انتهای پیام. /

دیدار روسای دانشگاه‌های منطقه شمال اصفهان با امام جمعه کاشان +عکس

دیدار روسای دانشگاه‌های منطقه شمال اصفهان با امام جمعه کاشان +عکس

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha