یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
جلالی

معاون پژوهش حوزه علمیه اصفهان ضمن تقدیر از دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و برگزاری نمایشگاه روایت تبلیغ گفت: انتقال پیام دین در قالب‌های نوین هنری ارزشمند است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام محسن جلالی، معاون پژوهش حوزه علمیه اصفهان، ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه «روایت تبلیغ » ضمن تقدیر از برگزاری این نمایشگاه گفت: فعالیت‌ها و دستاوردهای خوب تبلیغی حوزه علمیه و دفتر تبلیغات در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی افزود: در بخش ایده‌های خلاق و کسب‌وکارهای نو اقدامات خوبی شروع شده است، البته هنوز در ابتدای این مسیر هستیم و باید در این زمینه گام‌های محکم‌تری برداریم تا بتوانیم فعالیت‌های خود را در مسیر اهدافی که برای حوزه برنامه‌ریزی شده، در طراز نظام اسلامی و متناسب با نیاز جامعه اسلامی قرار دهیم.

معاون پژوهشی حوزه علمیه اصفهان با اشاره به اقدامات دفتر تبلیغات اسلامی شعبه اصفهان و نهادهای طلبه‌بنیانی که در ارتباط با فعالیت‌های کاربردی تلاش می کنند و پیام دین را در قالب‌های نوین به نسل امروز منتقل می‌کنند، اظهار کرد: زبان هنر و شناخت نیاز مخاطبان به ویژه نیازهای معنوی، معرفتی و دینی موضوع مهمی است که به نظر می‌رسد در این مسیر ریل‌گذاری درستی صورت گرفته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha