شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
9c79e1ce-5832-4252-95a3-4a0d1e7775f4.jpg

حوزه/ حجت‌الاسلام‌ یونس بختی به‌ عنوان «مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر» منصوب و معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین معزی، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمعیت هلال‌احمر طی حکمی حجت‌الاسلام‌ یونس بختی را به‌ عنوان «مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر» منصوب کرد.

در این مراسم که صبح امروز با حضور کارمندان و رئیس سازمان جوانان هلال احمر در محل این سازمان در تهران برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین معزی با اشاره به قدمت ۷۰ ساله سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در خدمت رسانی به مردم، گفت: سازمان جوانان هلال احمر جایگاهی ارزشمند دارد و در عرصه‌های گوناگون با استفاده از نیروهای جوان و مردمی، خدمتگزار ایران اسلامی بوده است.

نماینده مقام معظم رهبری در هلال احمر با اشاره به اینکه در سازمان جوانان، آموزش‌های لازم از ۴ سالگی آغاز می‌شود و تا ۳۵ سالگی ادامه دارد، افزود: ما در سازمان جوانان می خواهیم ادامه دهنده راه پیامبر (ص) باشیم و از فرصت آموزش و تربیت جوانان استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه هلال احمر در کنار یک قرن خدمت بشردوستانه به مردم، امکان تربیت و آموزش جوانان را در کانون‌های مختلف از سنین پایین تا بزرگسالی فراهم کرده است بر اهمیت موضوع و مسأله جوانی در منابع دینی و سیره معصومین تاکید و تصریح کرد: در قرآن کریم از جوانان و جوانمردان به‌طور متعدد یاد شده است. یکی از این موارد در سوره کهف آمده که در آن به مرور زندگی جوانان اصحاب کهف پرداخته شده است. جوانان اصحاب کهف الگویی برای تمام جوانان در عصرهای مختلف تاریخی به شمار می‌آیند.

حجت الاسلام و المسلمین معزی در بخش دیگری از سخنان خود به بازخوانی بخش‌هایی از بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت.

وی بر موضوعاتی همچون جوانان مطالبه‌گر و عدالتخواه، پیشگام بودن در مبارزه با ظلم، نهراسیدن از دشمن و آرمان‌گرایی که در این بیانیه از سوی مقام معظم رهبری مورد اشاره قرار گرفته، تاکید کرد.

در پایان این مراسم، حجت‌الاسلام‌ بختی، مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جوانان هلال‌احمر نیز در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از حضور درحوزه نمایندگی ولی فقیه، از حسن اعتماد نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر قدردانی کرد.

وی همچنین اظهار امیدواری نمود که با همکاری همه اعضای حوزه نمایندگی به این اعتماد پاسخ مثبت دهند. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha