دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
نشست شورای اندیشه ورزی حوزه علمیه خواهران استان همدان

حوزه/ سرپرست حوزه علمیه خواهران استان همدان از برگزاری "نشست شورای اندیشه ورز حوزه علمیه خواهران همدان" در عرصه های مختلف خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، معصومه ناطقی خمسه، سرپرست حوزه علمیه خواهران استان همدان امروز در نشست شورای اندیشه ورز در عرصه آموزش، فرهنگی، پژوهش و نظارتی که با حضور کادر مدیریت حوزه علمیه خواهران استان و مدارس علمیه همدان در موسسه آموزش عالی حوزوی فدک همدان برگزار شد، اظهار داشت: هیئت‌های اندیشه ورز می‌توانند با ایده‌ها و اندیشه‌های خلاقانه مدیران اجرایی را در اتخاذ تصمیمات مناسب و تسهیل و روان سازی امور یاری نمایند.

سرپرست حوزه علمیه خواهران استان همدان با تاکید بر لزوم ایجاد کانون تصمیم سازی و حل مسائل مربوط به حوزه‌های علمیه، یادآور شد: کارکرد اصلی شوراهای اندیشه ورز، شناسایی تهدیدات و آسیب‌های پیش رو و تقویت نهادهای فکر سازی و ایده پردازی است.

خانم ناطقی افزود: در اجرای این طرح بایستی اقتضائات بومی مدارس در شهرستان‌ها و استان در نظر گرفته شود و مصوبات این شوراها از ضمانت اجرایی برخوردار باشد.

در ادامه جلسه نیز هریک از معاونین مدیریت حوزه علمیه خواهران استان، ضمن بیان نکاتی، بر لزوم تشکیل شوراهای تخصصی تاکید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha