سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: در هفته دولت انتظاری که از مسئولان داریم این است که چاره ای برای اشتغال جوانان بیکار بیندیشند، زیرا این کار خدمت به مردم و کار معروف و خیر محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: برخی مشکلات در سنندج همواره مردم این شهر را آزار می دهد.

امام جمعه سنندج گفت: در میان این مشکلات وضعیت نامناسب آب شرب در سال های اخیر زمینه نارضایتی و نگرانی شده است که انتظار داریم این وضعیت توسط مسئولان هرچه سریعتر برطرف شود. البته در مقابل از مردم انتظار داریم که در مصرف انرژی هایی همانند برق، گاز، آب و... نهایت صرفه جویی را داشته باشند تا ان شاء الله چرخ اقتصاد کشور به خوبی بچرخد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در هفته دولت قرار داریم و در این هفته طرح های بسیاری افتتاح و یا کلنگ زنی می شوند؛ دولت و مردم هر دو یکی هستند، بنابراین باید بین این دو یک اعتماد جاری باشد.

ماموستا رستمی تأکید کرد: در هفته دولت انتظاری که از مسئولان داریم این است که چاره ای برای اشتغال جوانان بیکار بیندیشند، زیرا این کار خدمت به مردم و کار معروف و خیر محسوب می شود.

امام جمعه سنندج در پایان سخنان خود گفت: در پایان از تلاش های جهادی نیروهای امنیتی و انتظامی و نظامی برای حفظ امنیت در کشور و استان کردستان تقدیر و سپاس را داریم زیرا وجود این عزیزان زمینه شکست و از بین رفتن بسیاری از توطئه های دشمنان و بدخواهان علیه این ملت تاکنون شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha