شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
راشد یزدی

حوزه/ روحانی پیشکسوت یزدی گفت: برگزاری نشست های یزد شناسی و اسلام شناسی یکی از انتظارات مهم است و دین باوری مردم یزد به عنوان یکی از اولویت های مهم سازمان اسناد و کتابخانه ملی یزد ثبت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، حجت الاسلام و المسلمین محمدکاظم راشدیزدی صبح امروز در نشستی در مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد، اظهار داشت: برگزاری نشست های یزد شناسی و اسلام شناسی یکی از انتظارات مهم است و در اسلام شناسی حفظ هنر فرهنگی مسئله مهمی است.

وی تصریح کرد: دین باوری مردم یزد به عنوان یکی از اولویت های مهم سازمان اسناد و کتابخانه ملی یزد ثبت و ضبط شود.

حجت الاسلام راشد یزدی تأکید کرد: کارکنان مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد حافظ حیثیت جامعه هستند و همانطوری که حفاظت و صیانت از آبروی یک کشور مهم است، حفظ آبروی یک جامعه هم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این مرکز با مستندسازی آثار گذشتگان این کار مهم را انجام می دهد.

در پایان این دیدار که با بازدید حجت الاسلام و المسلمین راشدیزدی از بخش های مختلف سازمان پایان یافت، مقرر شد در خصوص مصاحبه تاریخ شفاهی و اهدای اسناد و مدارک خانوادگی ایشان با مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد همکاری لازم به عمل آید.

سعید زارع مدیر کل مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد گفت: از آنجا که حضور علما همواره نقش بسزایی در اصالت، محوریت و فرهیختگی مردمان شهر جهانی یزد داشته اند، این مرکز درصدد است تا به عنوان یکی از فعالیتهای مهم خود مستندسازی آثار بیوت علما را در دستور کار قرار دهد.


راشدیزدی: دین باوری مردم یزد به عنوان یک اولویت مهم ثبت شود

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • شسی IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    0 0
    دین باوری مردم را چگونه سنجش می کنید؟