شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
‌عیادت مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های از طلبه مجروح

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه با حضور در بیمارستان از طلبه مجروح حادثه چند روز اخیر عیادت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه، امروز جهت عیادت از طلبه مجروح حادثه چند روز اخیر، در بیمارستان شهید بهشتی قم حاضر شد و ضمن ابلاغ سلام اعضای شورای عالی و مدیر حوزه‌های علمیه، خواستار رسیدگی هر چه بهتر به وضعیت سلامت وی شد.

شایان ذکر است: مسئولان و کادر پزشکی بیمارستان نیز ضمن حضور، گزارش دقیقی از وضعیت سلامت حجت الاسلام حیدری ارائه نمودند.

چند روز گذشته دو شرور به دو امام جماعت در قم حمله ور شدند و آن‌ها را به شدت مجروح ساختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • لزوم رسیدگی فوری IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    0 12
    کذب مامور پلیس پیگیری جدی و سریع میخاد
    • یاسین IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      18 2
      شما از کجا متوجه شدید که گزارش مامور پلیس، کذب بوده است؟! صرف طلبه بودن، دلیل نمی‌شود که هر درگیری را توطئه و جسارت به جایگاه روحانیت محسوب کرده و روی آن مانور خبری بدهیم. طلبه هم قبل‌از طلبه بودن، یک انسان است مثل همه؛ و ممکن است در زندگی شخصی مشکلاتی داشته و گاهی با عده‌ای درگیری پیدا کند و طبیعتاً به قولِ مَثَل معروف، "در دعوا حلوا خیرات نمی‌کنند". بدیهی است که یادآوری این نکته، در تأیید یا توجیه ضرب و شتمِ مورد اشاره نیست و این موضوع در روال قانونی خود بررسی و رسیدگی خواهد شد. مهم این است که توجه داشته باشیم، هر اتفاقی را باید در حد خود منعکس نموده و از بزرگ‌نمایی بی‌حساب و کتابِ وقایع بپرهیزیم. بدانیم که وقتی در یک بازه زمانی محدود، روی چند خبر در موضوع واحد مانور داده شود، نتیجه و برداشت طبیعی آن، عمومیت یافتن موضوع در جامعه خواهد بود و افکار عمومی به این نتیجه می‌رسد که به‌عنوان مثال، "جسارت به روحانیت" در جامعه گسترش یافته است. حال خود بگویید، آیا القای ناخودآگاهِ چنین برداشتی، به نفع روحانیت و جایگاه خطیر معنوی آن در جامعه است یا به ضرر آن؟ بهتر است کمی بیندیشیم که با تداوم این خط رسانه‌ای و پوشش گسترده خبریِ وقایع این‌چنینی، در واقع با دست خود، محبوبیت روحانیت در بین اقشار مختلف جامعه را "رو به افول" نشان می‌دهیم. آیا این کار، بازی در زمین دشمنان روحانیت نیست؟ فتأمل!
    • ؟ IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
      1 4
      جناب یاسین به نقلی که تحت عنوان درگیری شخصی دقت کنید اظهارات رئیس بازرسی قابل جمعه؟
  • ؟ IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    3 5
    چرا خبرگزاری حوزه دیر وارد ماجرا شده؟!
  • ! IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    1 13
    پیش داوری مامور پلیس خیلی عجیب است!
  • علی IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    3 28
    عملکرد نیروی انتظامی دراین مورد رضایت بخش نبود
  • سید محسن موسوی IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    2 12
    بسمه تعالی اگر الان به یک دانشجو تو گفته بودند رسانه های منافقین داخلی و خارجی تمام توان خود را برای توهین به ارکان جامعه به کار می بستند ولی الان تتها رسانه حوزه تازه از خواب بیدار شده
  • فاتحی IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    1 12
    احتراماً از اینگونه حوادث احتمالی که دیگر یک طلبه ملبس جرات لباس پوشیدن را ندارد و احساس امنیت نکند جلوگیری بشه بهتر از عیادت و منتظر اتفاقی دیگر بشیم!!!!!تا الان از پارسال چن مورد پیش آمده متاسفانه...
  • درگیری شخصی IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    14 1
    رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قم، اختلافات محله‌ای و شخصی را عامل درگیری با دو روحانی خواند. به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به نقل از فرماندهی انتظامی استان قم، سرهنگ کلاگر در خصوص انتشار خبر ضرب و شتم دو روحانی در فضای مجازی، گفت: یکی از روحانیون با طرفین درگیری همسایه و دارای اختلافات محله‌ای بوده و علت درگیری هیچ ارتباطی با جایگاه روحانیت نداشته است.
    • تضاد IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
      0 5
      اولش میگه علت درگیری با هر دو شخصی بعدش میگه یکی از اونها! خوب بازرسی هست! رئیس که این طور بگه ...
  • سید محسن موسوی IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    0 6
    جناب یاسین شما از کجا فهمیدید گزارش صدق بوده مثل اینکه تو این جامعه نیستی یا از روحانیون نیستی ما گزارش را صدق فرض میکنیم به نظر شما اگر کسی مشکل شخصی با روحانی داشت باید او را بکشد؟! و پلیس برای فرار از مسئولیت باید بگوید مشکل شخصی بوده وظیفه پلیس جلوگیری است نه پیام واطلاعیه جناب یاسین افتاد؟!!!