دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
مشاوره

حوزه/ حجت الاسلام امیریان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی ،طرح مشاوره و استعدادیابی ویژه طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان آغاز می شود.

حجت الاسلام مجتبی امیریان در رابطه با آخرین اقدام واحد قرآن و تهذیب حوزه علمیه اصفهان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید گفت: برگزاری جلسات مشاوره و استفاده از کارشناسان متخصص و متعهد در همه سطوح دارای خیرات و برکات زیادی در جامعه است و ورود مباحث تخصصی مشاوره در حوزه علمیه می تواند موجب شکوفایی تحصیلی و تهذیب طلاب شود.

وی در مورد طرح های مشاوره ای واحد قرآن و تهذیب معاونت تهذیب و تبلیغ برای سال تحصیلی جدید ابراز کرد: در سال جاری تصمیم بر این است با همت و حمایت معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان در هر مدرسه یک روحانی مشاور؛ مستقر شود تا طلاب راحت تر بتوانند از مشاورین مجرب و متعهد استفاده کنند.

مسئول واحد قرآن و تهذیب معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان عنوان کرد: اتاق مشاوره مرکز مدیریت حوزه علمیه(اتاق۴۲) در روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت۸:۳۰ تا ۱۴ پذیرای طلاب است.

وی در مورد کیفیت ثبت نام مشاوره حضوری در مرکز مدیریت بیان کرد: داوطلبین می توانند به‌صورت تلفنی یا حضوری تا قبل از پایان ساعت اداری یکشنبه هر هفته و تکمیل فرم مربوطه، برای حضور خود تعیین وقت کند.

حجت الاسلام امیریان در مورد طرح استعدادیابی در حوزه علمیه اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به نیازمبرم طلاب حوزه علمیه اصفهان به سنجش استعداد برای کمک به روند انتخاب صحیح مشاغل مرتبط طلبگی و جلوگیری از بی انگیزگی طلاب و پیشگیری از هدر رفت استعدادها ، امکان استفاده ازمرکز استعداد یابی در حوزه علمیه اصفهان فراهم شده است.

وی درباره روند ثبت نام طلاب برای طرح استعداد سنجی افزود: طلاب می توانند از طریق تماس با شماره های۹۱۳۲۰۴۵۹۳ یا ۰۳۱۳۳۹۴۴۵۲۴ از کیفیت شرکت در این طرح اطلاع کسب کنند.

آغاز طرح مشاوره و استعدادیابی ویژه طلاب و روحانیون استان اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha