دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
تصاویر / دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: آنچه توانست در هشت سال دفاع مقدس افتخار بیافریند، ولایت فقیه و حضور مستمر ولایت بود که الحمدلله سبب شد یک وجب از این خاک هم دشمن نبرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح استان، در آستانه هفته دفاع مقدس با تسلیت اربعین حسینی و رحلت پیامبراکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع)، اظهار داشت: لازم است تا یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و بزرگداشت این افتخار بزرگ را گرامی بداریم.

وی با اشاره به روایتی از حضرت امیرالمؤمنین(ع) مبنی براینکه «طُوبَی لِمَنْ ذَلَّ فِی نَفْسِهِ»، بیان کرد: حضرت می‌فرمایند، خوشا به حال کسانی که در نزد نفس خود کوچک اما در نزد خداوند متعال بزرگ هستند، تکلیف انسان، کوچک دیدن و همواره برخورداری از صف افتادگی و تواضع است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه انسان دارای کمالات، از تواضع نیز برخوردار است، گفت: دومین نکته در کلام حضرت(ع) این است که می‌فرمایند، خوشا به حال کسانی که راه کسب درآمد آنها پاک و پاکیزه است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به قدردانی رهبر معظم انقلاب در مسئله اربعین حسینی و تشکر فراوان از مردم عراق در خلق این حماسه، عنوان کرد: در مرزهای جمهوری اسلامی ایران، از مردم تا نیروهای مسلح همه پای کار بودند و به سهم خودشان تلاش کردند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه هرچه از نظر زمانی از دفاع مقدس فاصله می‌گیریم، اما به لحاظ معرفتی باید به آن نزدیک‌تر شویم، گفت: آنچه توانست در هشت سال دفاع مقدس افتخار بیافریند، ولایت فقیه و حضور مستمر ولایت بود که الحمدلله سبب شد یک وجب از این خاک هم دشمن نبرد.

وی با اشاره به آیه قرآنی «اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم»، ادامه داد: یعنی آنجایی که انسان قدرت و توان دارد که در برابر دشمن میدان‌داری کند، اگر در میدان حضور یافت، خداوند متعال را یاری کرده و خداوند نیز در تنگدستی‌ها یاری خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم در خصوص راهکارهای برداشتن گام‌های استوار در آینده فرمودند که باید دو اقدام صورت گیرد، نخست معرفت و شناخت و دوم درس گرفتن از تجربه‌ها.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در خصوص مهم‌ترین موارد تحت تحریف واقعیت‌ها توسط دشمن، خاطر نشان کرد: اسلام ناب محمدی، نهضت ابا عبدالله الحسین(ع)، انقلاب اسلامی، مهدویت و انتظار، ولایت فقیه، مکتب امام عظیم الشأن(ره)، دفاع مقدس هفت موردی است که بیشترین هجمه‌ها توسط دشمن علیه آنها اعمال می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha