یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه ورزقان گفت: عده ای از مسئولان دانسته یا ندانسته در زمین دشمن بازی می کنند که باعث تحمیل هزینه هایی به نظام می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز؛ حجت الاسلام مهدی پورمحمد امام جمعه ورزقان در دیدار جمعی از مسئولان شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس، عزت و شوکت نظام را نتیجه دوران دفاع مقدس دانست و افزود: امروز استکبار جهانی در تلاش است تا این عزت بزرگ و فرهنگ بسیجی را از بین ببرد لذا انتظار می رود مراقب توطئه های دشمنان باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در واکنش به فوت مهسا امینی و با بیان اینکه این موضوع باید به جد بررسی شود، افزود: دشمنان با سوءاستفاده از این موضوع تبلیغات زیادی علیه جمهوری اسلامی انجام دادند، لذا انتظار می رود به جد بررسی و با عوامل خاطی قاطعانه برخورد شود.

امام جمعه ورزقان با بیان اینکه متاسفانه عده ای از مسئولان دانسته یا ندانسته در زمین دشمن بازی می کنند که باعث تحمیل هزینه هایی به نظام می شود، افزود: انتظار می رود نهادهای نظارتی به این موضوع ورود کنند و جلوی مباحث حاشیه ای گرفته شود و نباید هجمه ای علیه آرمان های جمهوری اسلامی صورت گیرد.

حجت الاسلام پورمحمد مقابله با هنجارشکنی را وظیفه ذاتی و قانونی نیروی انتظامی دانست و گفت: عملکرد این نیرو تا امروز رضایت‌بخش بوده است و نباید اقدام اخیر باعث شود که در برخورد با ناهنجاری های اجتماعی چشم پوشی کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha