چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
دیباجی اصفهانی

حوزه/ استاد حوزه علمیه با محکوم نمودن جنایت در حرم شاهچراغ گفت: بی شک اینگونه جنایات وحشیانه ذات خبیث دشمنان را آشکارتر ساخت و بار دیگر نشان داد که دشمنان این مرز و بوم، با اقتدار ایران اسلامی مخالفند و علاوه بر اعتقادات، امنیت مردم عزیز ایران را نشانه رفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سید محمدتقی دیباجی اصفهانی در پیامی با محکوم نمودن جنایات تروریستی در حرم شاهچراغ آورده است:

اللهم عجل لولیک الفرج

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنْتُمْ تُوعَدُونَ (فصلت،۳۰)

با نهایت تاسف و تاثر خبر شهادت جمعی از هموطنان و زائران بارگاه ملکوتی حضرت احمدبن موسی علیهما السلام شاهچراغ را شنیدم.

بی شک اینگونه جنایات وحشیانه ذات خبیث دشمنان را آشکارتر ساخت و بار دیگر نشان داد که دشمنان این مرز و بوم، با اقتدار ایران اسلامی مخالفند و علاوه بر اعتقادات، امنیت مردم عزیز ایران را نشانه رفته‌اند که حتی به زن و بچه بی گناه هم رحم نمی‌کنند و از طرفی مثل همیشه مدعیان حقوق بشر جهانی، در مقابل این کشتار وحشیانه سکوت کرده‌اند. ما از دولتمردان و اندیشمندان میخواهیم که علاوه بر محاکمه عاملین این جنایت بزرگ، ریشه‌های این اقدام وحشیانه را بررسی و از تکرار آن جلوگیری کنند.

اینجانب برای شهدای این حادثه علو درجات و برای مجروحین شفای عاجل و برای بازماندگان اجر جزیل و صبر جمیل از خداوند متعال خواستارم.

والسلام علی من اتبع الهدی

سید محمدتقی دیباجی اصفهانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • . IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    0 0
    خداوند بر توفیقات این عالم عالیقدر بیفزاید