پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
تصاویر /  رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با ایت الله العظمی جوادی آملی

حوزه/ حضرت آیت الله جوادی آملی گفتند: اختلاس ها توسط کسانی انجام می شوند که پیچ و خم های قانونی را بلدند و می دانند باید با چه کسانی همکاری کنند تا به مقصودشان برسند! باید قوانین اصلاح و جلوی این افراد گرفته شود!

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله جوادی آملی در دیدار دکتر میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور که امروز پنج شنبه دوازدهم آبان در قم برگزار شد،ابراز داشتند: کارمندی که رشوه بگیرد وقتی به مقام بالاتری برسد اختلاس می کند! معنایی ندارد ادارات دولتی برای راه انداختن کار مردم پول بگیرند، این کار وظیفه آنهاست.

ایشان اظهار داشتند: خیلی بدیهی است که در کشور نباید اختلاس و حقوق های نجومی باشد، فهم این مسئله نیاز به سواد خاصی ندارد. در کشور بودجه های فراوانی هست، اما اختلاس هم فراوان است! اختلاس ها توسط کسانی انجام می شوند که پیچ و خم های قانونی را بلدند و می دانند باید با چه کسانی همکاری کنند تا به مقصودشان برسند! باید قوانین اصلاح و جلوی این افراد گرفته شود!

این مرجع تقلید افزودند: برخی از کشورهای اروپایی به اندازه یک استان ما هم نیستند اما با گل فروشی اقتصاد خود را اداره می‌کنند، اما کشور ما با داشتن این همه امکانات از قبیل نفت و معادن، بی عرضگی برخی مدیران جلوی پیشرفت آن را گرفته است.

معظم له اذعان داشتند: برخی از کسانی که این روزها در خیابان شیشه می شکنند، شاید به خاطر مشکلات اقتصادی قبلاً شیشه خانه خود را شکسته باشند، این وظیفه مسئولین هست که برای حل مشکلات اقتصادی کشور و جوانان چاره اندیشی کنند!

ایشان گفتند: ما قبلا هم گفتیم که پول یارانه باید خرج کارخانه ها و تولید شود تا اقتصاد کشور رونق بگیرد. قرار نیست فقط شکم مردم سیر شود، بلکه باید زندگی عزتمندانه ای هم داشته باشند!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • اکبری IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    0 0
    بانک رفاه با پرداخت بیش از 63 هزار میلیاردتومان(به جای 500 میلیارد تومان) در سال 1400 به اشخاص حقوقی و حقیقی زیرمجموعه خود، که تمام یا بخشی از سهام آنها متعلق به بانک یا موسسه اعتباری است، 126برابر از سقف مجاز بانک مرکزی، تخلف نموده است.
    • مهدی IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      0 0
      برخورد با مفاسد اقتصادی در توان دولت نیست، مگر یاری خدا برسد!
  • حسین IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    1 0
    وزیری هم که پوتین بی دین را عالی جناب خطاب نماید، در قدم بعدی، فروش پهپاد به پوتین را انکار می کند و آبروی یک کشور را در جوامع بین المللی می برد!
    • ؟ IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
      0 0
      آبرو؟! وقتی فروش مال قبل از جنگ باشه چه مساله ای داره؟
    • علی IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
      0 0
      وقتی هواپیمای اوکراینی سقوط کرد، یک منبع آگاه در فرودگاه اعلام کرد، نقص فنی به خلبان قبل از پرواز اطلاع داده شده بود ولی وی نادیده گرفت و نهایتا منجر به سقوط شد، سایت تابناک نیز در مقاله ای، بیست دلیل عمده برای اثبات سقوط هواپیما توسط حمله آمریکاییها ذکر نموده بود! ولی نهایتا مشخص شد ماجراجویی چند نفر باعث سقوط هواپیما شده؛ چگونه مسئولان به راحتی دروغ می گویند و یا خیال پردازی می کنند و از عاقبت کارشان باکی ندارند؟؟؟
    • حسین IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
      0 0
      امام صادق (ع) می فرماید: «حتی یک دوات یا قلم را در اختیار ظالم بگذارید که ظلمی را بنویسد، شما هم جزء ظالم ها هستید و در قیامت هم ردیف آنها حاضر خواهی شد.»؛ روسیه همانگونه که مخالفان خویش را با سلاح اتمی تهدید می نماید، در تعرض به جان انسان ها مانند جنگ سرد و زیاده خواهی در روابط بین الملل و باج خواهی مانند حق وتو، حریص می باشد؛ تجهیز چنین کشور حتی در قالب تجارت، کمک به ظالم است؛ و انکار و تکذیب فروش تجهیزات، خود گناهی دیگر است.