جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
همایش تجدید بیعت سران عشایر خوزستان با ولایت فقیه

حوزه/ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: عشایر خوزستان همیشه در عمل بیعت خود را با ولایت فقیه تجدید می‌کنند و در هر حال پایبند به عهد و پیمان خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، همایش تجدید بیعت سران عشایر خوزستان با ولایت فقیه و گرامیداشت ۲۶ آبان سالروز شکست حصر سوسنگرد، با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، فرماندهان نظامی و انتظامی دشت آزادگان، سران و زعمای عشایر عرب و بختیاری و عامه مردم منطقه در روستای مطیعات در مسیر الله اکبر، امروز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری ضمن گرامیداشت سالروز شکست حصر سوسنگرد و تعریف از رشادت‌های عشایر عرب منطقه و نقش کلیدی آن‌ها در این پیروزی بزرگ، اظهار داشت: کسانی که در جنگ تحمیلی حصر سوسنگرد را شکستند، تربیت یافتگان همان پدرانی بودند که در جهاد و منیور خوزستان را چنگ انگلیسی‌ها در آوردند.

وی ادامه داد: عشایر خوزستان در مکتب اهل بیت(ع) تربیت شده‌اند و از کسی که در این مکتب رشد کرده، انتظاری هم جز جهاد در راه خدا و رسول اکرم(ص) نمی‌رود.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: عشایر خوزستان همیشه در عمل بیعت خود را با ولایت فقیه تجدید می‌کنند و در هر حال پایبند به عهد و پیمان خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری افزود: کسی که بر پایه تعالیم امام علی(ع) تربیت شده باشد، هیچوقت عهد شکنی نمی‌کند و از این رو می‌بینیم که عشایر عرب خوزستان در این فتنه اخیر به هیچ شکلی تن به حیله‌های طراحان این فتنه ندادند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: خوزستان مانند سایر مناطق کشور مشکلات فروانی از قبیل مشکلات مربوط به آب شرب و کشاورزی، مشکلات اقتصادی، بیکاری دارند.

وی گفت: اهالی خوزستان از راه‌های مختلف قانونی به جد پیگیر رفع مشکلات خود و مطالبه‌گری هستند، اما به هیچ عنوان وارد بازی دشمنان ایران نمی‌شوند، مخصوصا که از دولت فعلی دلسوزی و کارآمدی و عنایت ویژه در طرح‌هایی مثل طرح آبرسانی الغدیر مشاهده کرده‌اند و لذا امیدواری آنها به حل مشکلات زیادتر شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha